راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

پریمیر بازسازی هتل وست فیلد ماریوت واشنگتن دالس را تکمیل کرد


Westfields Marriott Washington Dulles،

پریمیر با افتخار بازسازی Westfields Marriott Washington Dulles را مدیریت کرد و تخصص خود را در مدیریت و طراحی پروژه مهمان نوازی به نمایش گذاشت.

پریمیر، یک شرکت مشهور خدمات کامل و متخصص در معماری، طراحی داخلی، تدارکات، مدیریت پروژه و توسعه ساخت و ساز، با موفقیت بر نوسازی Westfields Marriott Washington Dulles نظارت کرده است. این پروژه که از طرف مشاوران هادسون تکمیل شده است، بر قابلیت های پریمیر در نوسازی هتل و مدیریت پروژه تاکید دارد و موقعیت آن را به عنوان یک رهبر ملی در صنعت تقویت می کند.

Westfields Marriott Washington Dulles، متعلق به Lone Star Funds و مدیریت Marriott International Inc، اواخر سال گذشته پس از به‌روزرسانی‌های گسترده بازگشایی شد. پریمیر با معماران NORR و شرکت طراحی داخلی HBA برای بازسازی 336 اتاق مهمان، فضاهای عمومی، لابی هتل، مناطق پذیرایی، راهروهای عمومی و بیش از 60000 فوت مربع فضای کاربردی در 21 اتاق رویداد، از جمله سالن Westfields، همکاری کرد.

درک ویور، معاون مدیریت پروژه و برآورد در پریمیر، اشتیاق خود را در مورد این پروژه ابراز کرد. نخست وزیر پروژه Westfields Marriott Washington Dulles توسط تیم مدیریت پروژه برتر رهبری می شد که از این فرصت هیجان زده بودند. این پروژه مستقر در ویرجینیا علاوه بر اینکه یکی دیگر از بازسازی‌های هتل تحت پرچم ماریوت است که تیم ما بر آن نظارت داشته است، موقعیت پریمیر را به عنوان یک شرکت مدیریت پروژه مهمان‌نوازی واقعاً ملی تقویت می‌کند و نقاط قوت ما را در شمال شرقی برجسته می‌کند.

مجموعه گسترده پریمیر در مهمان نوازی، مسکونی چند خانواده، مسکن دانشجویی، استفاده مجدد تطبیقی، و توسعه با کاربری مختلط، توانایی آن را در ارائه راه حل های نوآورانه برای پروژه های پیچیده برجسته می کند. پریمیر با بیش از 30 سال تجربه، از مفهوم تا تکمیل به برتری خود ادامه می دهد و خدمات مشاوره ای بی بدیل را برای زنده کردن دیدگاه های مشتریان ارائه می دهد.

پست Premier بازسازی هتل Westfields Marriott Washington Dulles را تکمیل کرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز