راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فرودگاه بریستول استاندارد جدیدی را با اسکنرهای امنیتی نوآورانه برای مسافران جهانی تعیین می کند


فرودگاه بریستول

فرودگاه بریستول 11.5 میلیون پوند برای نصب اسکنرهای امنیتی پیشرفته متعهد شده است. از 14 ژوئن 2024، مسافرانی که از امنیت عبور می کنند، دیگر نیازی به حذف تلفن همراه، لپ تاپ یا مایعات از چمدان دستی خود نخواهند داشت.

این پیشرفت به این معنی است که مسافرانی که از فرودگاه بریستول خارج می‌شوند، مزایای فناوری پیشرفته و فرآیندهای ساده را تجربه خواهند کرد. هیچ الزامی برای محدود کردن لوازم بهداشتی و مایعات به ظروف 100 میلی لیتری وجود نخواهد داشت. با این حال، به دلیل در انتظار تایید نظارتی، فقط مایعات تا 330 میلی لیتر مجاز هستند.

دستورالعمل های امنیتی به روز شده عبارتند از:

  • همه اقلام، از جمله مایعات تا 330 میلی لیتر را در چمدان دستی نگه دارید.
  • تلفن همراه، دستگاه های الکتریکی و لپ تاپ باید در کیف باقی بماند.
  • تمام جیب ها باید داخل کیسه خالی شوند.
  • بطری های فلزی آب باید خالی شوند.

Graeme Gamble، مدیر ارشد عملیات فرودگاه بریستول گفت:

ما خوشحالیم که همه مشتریانی که از فرودگاه بریستول سفر می‌کنند از فناوری‌های پیشرفته‌ای که در زمینه امنیت معرفی شده‌اند بهره‌مند می‌شوند. تجهیزات جدید استرس و ناراحتی مشتری را کاهش می دهد زیرا دیگر نیازی به مایعات 100 میلی لیتری برای قرار دادن در کیسه های پلاستیکی شفاف و خارج کردن از چمدان دستی نیست. فرآیند جدید با استفاده از آخرین فن آوری و ارائه غربالگری پیشرفته، عملیات امنیتی بسیار مشتری پسندتری را ارائه می دهد و به مشتریان امکان می دهد وسایل شخصی را در چمدان دستی خود نگه دارند.

ما بیش از 11.5 میلیون پوند در بهبود تجهیزات امنیتی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، و مانند تمام پروژه‌های پیچیده و بزرگ در یک عملیات 24 ساعته، 7 روز در هفته، باید رویکردی مرحله‌ای برای معرفی تجهیزات جدید داشته باشیم. و فرآیندها با این حال، باید به مشتریان یادآوری شود که هیچ تغییر فوری در قوانین حاکم بر مواردی که می‌توان از طریق امنیت در نتیجه این ابتکار عمل کرد، و محدودیت‌های فعلی چمدان‌های دستی وجود ندارد.تا 14 ژوئن 2024 باقی می ماند.

برای مشتریانی که امنیت Fast Track را رزرو کرده‌اند، از 14 ژوئن تا 31 ژوئیه، کانال‌های امنیتی Fast Track را ارتقا می‌دهیم. رزروها بی‌تأثیر خواهند بود و سرویس اولویت امنیتی مسیر سریع از طریق یک خط اختصاصی در منطقه جستجوی مرکزی عمل خواهد کرد. مشتریان به راحتی می توانند از طریق علائم اضافی مسیر Fast Track را شناسایی کنند و تیم امنیتی برای کمک در دسترس خواهد بود.

به مشتریان یادآوری می‌شود که در حالی که بریتانیا مقررات امنیتی جدیدی را در بازگشت از فرودگاه‌های مقصد معرفی کرده است، به مشتریان توصیه می‌شود شرایط فرودگاه خروجی خود را بررسی کنند، زیرا ممکن است این مقررات با بریتانیا متفاوت باشد.

فرودگاه بریستول قرار است در پنج سال آینده بیش از 400 میلیون پوند در بهبود مشتریان سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری شامل ساخت یک مبادله حمل و نقل عمومی جدید، یک پارکینگ چند طبقه اضافی، مناطق خرده فروشی و پذیرایی جدید و سایر بهبودهای مشتریان خواهد بود.

پست فرودگاه بریستول استاندارد جدیدی را با اسکنرهای امنیتی نوآورانه برای مسافران جهانی تعیین می کند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز