راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی دلتا به عنوان شریک هواپیمایی سال در کنفرانس ASTA 2024 معرفی شد


خطوط هوایی دلتا

ASTA اعطا شد خطوط هوایی دلتا عنوان معتبر شریک هواپیمایی سال. این رویداد که در 29 تا 30 مه برگزار شد، بیش از 1400 مشاور مسافرتی، تامین‌کننده و رهبران صنعت را گرد هم آورد تا خدمات استثنایی و فداکاری در صنعت سفر را جشن بگیرند.

به رسمیت شناختن برتری در خدمات هواپیمایی

خطوط هوایی دلتا، که به دلیل مشارکت برجسته و تعهد خود به جامعه مسافرتی شناخته شده است، یک چهره پیشرو در بخش هوانوردی است. دلتا با بیش از 5400 پرواز روزانه به 325 مقصد در 52 کشور در شش قاره، خود را به عنوان ستونی از سفرهای جهانی تثبیت کرده است. دلتا که مقر آن در آتلانتا، جورجیا است و به عنوان قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی در ایالات متحده فعالیت می‌کند، به دلیل شبکه گسترده و کارایی عملیاتی خود مشهور است.

این ایرلاین دارای 9 مرکز مهم است که فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا بزرگترین آن از نظر حجم مسافر و تعداد پروازها است. این هاب جزء حیاتی عملیات دلتا است که ارتباطات گسترده داخلی و بین المللی را تسهیل می کند.

تعهد به صنعت و خدمات مشتری

به رسمیت شناختن دلتا توسط ASTA بر تعهد این شرکت هواپیمایی نه تنها به حفظ استانداردهای عملیاتی بالا بلکه برای افزایش خدمات به مشتریان تاکید می کند. دلتا به عنوان عضوی از اتحاد SkyTeam و شرکتی با نیروی کار 90000 کارمند، تلاش می کند تا به طور مستمر تجربیات مسافران را نوآوری و بهبود بخشد.

دستاوردهای دلتا که از نظر تعداد مسافران حمل شده و بر اساس مایل های مسافر در رتبه دوم جهانی قرار دارد، و در رتبه اول درآمد و ارزش برند در بین خطوط هوایی تجاری قرار دارد، دستاوردهای دلتا نشان دهنده تمرکز استراتژیک آن بر رضایت مشتری و تعالی خدمات است. معیارهای عملکرد قوی این ایرلاین همچنین جایگاهی را در فهرست Fortune 500 به ارمغان آورد و تأثیر قابل توجه آن را بر صنعت سفر جهانی برجسته کرد.

چشم انداز آینده و تأثیر صنعت

همانطور که صنعت سفر به تکامل خود ادامه می دهد، نقش دلتا به عنوان یک رهبر و همکار در این بخش بسیار مهمتر از همیشه است. جایزه ASTA نه تنها دستاوردهای گذشته دلتا را ارج می نهد، بلکه کمک های مداوم آن را در رشد صنعت نیز پیش بینی می کند. به رسمیت شناختن کنفرانس مشاوران سفر ASTA گواهی بر تعهد پایدار دلتا به افزایش اتصال جهانی و تضمین تجربه سفر برتر برای همه مسافران است.

پست خطوط هوایی دلتا به عنوان شریک هواپیمایی سال در کنفرانس ASTA 2024 معرفی شد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز