راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

آرامش و تجمل را در تابستان امسال در میان قاره‌ای چیانگ مای The Mae Ping کشف کنید


با فرا رسیدن تابستان، جذابیت مقاصد دور قوی‌تر می‌شود و در معرفی چیزهای تازه هیجانی وجود دارد.

با فرا رسیدن تابستان، جذابیت مقاصد دور قوی‌تر می‌شود و در معرفی خودروی تازه رونمایی شده InterContinental Chiang Mai The Mae Ping هیجان‌انگیزتر می‌شود.

این گنجینه تازه کشف شده در قلب شمال افسونگر تایلند، به خانواده‌ها فرصتی می‌دهد تا در قلمرویی از غنای فرهنگی و تجملات آرام غوطه‌ور شوند.

در میان دیوارهای آجری باستانی و خندقی آرام، چیانگ مای با داستان‌هایی از گذشته خود طنین‌انداز می‌شود که در معابد مورد احترام و صحنه‌های هنری پرجنب‌وجوش به نمایش گذاشته شده است. در InterContinental Chiang Mai The Mae Ping، مهمانان می‌توانند پناهگاهی آرام را در آغوش بگیرند که برای کاوش در میراث شهر، لذت بردن از طعم‌های محلی، و استراحت در میان محیطی آرام، عالی است.

از اقامتگاه‌های سنتی به‌سبک تایلند شمالی تا تجربه‌های غذاخوری وسوسه‌انگیز با مواد اولیه محلی، هتل ترکیبی از کشف و آرامش را تضمین می‌کند.

بسته جامع جامع همه نیازها را برآورده می‌کند، با فعالیت‌های غنی‌تر برای کودکان در کلوپ کودکان Planet Trekkers – خلوتگاهی لذت‌بخش که در آن ماجراجویان جوان می‌توانند در نقاشی چتر، کاردستی گردنبند مهره‌ها و غیره شرکت کنند و در عین حال در فرهنگ محلی غرق شوند. یک انفجار

این بسته از 9800 THB +++ در هر شب شروع می شود، این بسته شامل:

  • اتاق یا سوئیت مجلل
  • صبحانه روزانه برای دو بزرگسال و یک کودک (تا 12 سال)
  • شام روزانه سه وعده برای دو بزرگسال در The Gad Lanna
  • شام روزانه برای کودکان تا 12 سال در گاد لانا
  • فعالیت های جذاب کودکان در Planet Trekkers
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

پست آرامش و تجمل را در تابستان امسال در میان قاره‌ای چیانگ مای The Mae Ping کشف کنید اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز