راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

کشورهای آفریقای جنوبی قصد دارند ویزای توریستی ویژه، ET TravelWorld را گسترش دهند


پنج کشورهای جنوب آفریقا در روز جمعه متعهد به گسترش استفاده از مشترک خاص است ویزا تا امکان حرکت راحت تر را فراهم کند گردشگران همانطور که منطقه به دنبال افزایش ورود است.

مقامات آنگولا، بوتسوانا، نامیبیا، زامبیا و زیمباوه، کشورهایی که منطقه حفاظت شده فرامرزی کاوانگو-زامبزی (KAZA) را تشکیل می‌دهند، در اصل متعهد شدند که استفاده از ویزای ویژه را گسترش دهند. آزمون خواب، که اجازه ورود به چندین کشور را می دهد.

univisa در حال حاضر در زامبیا و زیمبابوه استفاده می شود و سفرهای یک روزه به بوتسوانا از طریق Kazungula را پوشش می دهد.

رهبران منطقه‌ای که در نشست سران کشورهای KAZA در لیوینگستون، زامبیا شرکت کردند، گفتند که می‌خواهند ویزای ویژه برای سایر ایالت‌ها در منطقه حفاظت‌شده و همچنین بلوک اقتصادی جنوب آفریقا تمدید شود.

هاکاینده هیچیلما، رئیس جمهور زامبیا در سخنرانی خود گفت: ما باید به سادگی بگوییم که این اتفاق خواهد افتاد. من از اینکه همکارانم در مورد univisa به توافق رسیده اند، سپاسگزارم.

پرواز به امارات؟  دبی و ابوظبی برای جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی، بررسی ها را افزایش می دهند

افزایش هوشیاری به دنبال حوادثی است که در آن مسافرانی که با ویزای توریستی وارد می‌شوند، بودجه کافی یا بلیت‌های برگشتی نداشتند که منجر به اخراج شد. خطوط هوایی اکنون موظف هستند بررسی کنند که مسافران انفرادی، به ویژه زنان 20 تا 35 ساله، از این قوانین پیروی کنند تا مجبور نباشند مسافران اخراج شده را با هزینه شخصی خود بازگردانند.

اسلامبر تسوگوانه معاون رئیس جمهور بوتسوانا گفت که کشورش به طور کامل univisa را تصویب خواهد کرد. کشورهای عضو KAZA همچنین تصمیم گرفتند از کنوانسیون تجارت بین‌المللی گونه‌های در معرض خطر انقراض جانوران و گیاهان وحشی (CITES) بخواهند که ممنوعیت تجارت فیل و عاج را لغو کند.

CITES بین دولتی متشکل از 184 عضو، تجارت حیات وحش را تنظیم می کند تا از گونه های خاصی در برابر بهره برداری بیش از حد محافظت کند. در سال 1989 پس از کاهش شدید جمعیت این حیوان در دهه گذشته، تجارت عاج فیل آفریقایی را ممنوع کرد.

ایالت های کازا می گویند که 1 میلیارد دلار ذخایر عاج دارند که می خواهند برای تامین مالی برنامه های حفاظتی آن را مبادله کنند.

  • منتشر شده در 1 ژوئن 2024 ساعت 02:57 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : travel.com