راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گرگوری برنز با هتل های Westin برای رویدادهای سلامتی منحصر به فرد Marriott Bonvoy در هند همکاری می کند.


  ماریوت بونووی

هتل ها و استراحتگاه های وستینیکی از اعضای مفتخر مجموعه بیش از 30 برند معتبر هتل Marriott Bonvoy، از معرفی رویداد منحصر به فرد Marriott Bonvoy Moments با حضور قهرمان پارالمپیک و هنرمند مشهور گرگوری برنز خوشحال است. این رویداد ویژه از 14 ژوئن تا 26 ژوئن 2024 در املاک انتخابی Westin در هند برگزار می شود.

مهمانان می‌توانند منتظر تجربه‌ای بی‌نظیر در وستین ریزورت و اسپا، هیمالیا و وستین گوا باشند. این بسته‌های منحصربه‌فرد که از 31 می تا 9 ژوئن برای مناقصه در پلتفرم Marriott Bonvoy Moments در دسترس هستند، شامل سه شب اقامت برای دو نفر و یک سری فعالیت‌های شخصی می‌شوند. اعضا می‌توانند با استفاده از امتیازاتی که از طریق سفر یا تراکنش‌های روزانه جمع‌آوری کرده‌اند، برای این بسته‌ها پیشنهاد بدهند.

فعالیت های برنامه ریزی شده ترکیبی از غوطه ور شدن هنری در محیط های خیره کننده و فرهنگ های غنی هیمالیا و گوا را ارائه می دهد که با فعالیت های سلامتی تقویت شده است. شرکت‌کنندگان همچنین از تعاملات معناداری با گرگوری برنز لذت خواهند برد و لایه‌ای از عمق و تجمل را به اقامت خود در هتل‌ها و استراحتگاه‌های Westin اضافه می‌کنند.

به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد سفر آینده خود به هند،گریگوری می سوزدگفت: «هند یکی از مقاصد سفر انجی و مورد علاقه من با پرده‌های رنگی و تصاویر است. من برای اولین بار در سال 1985 با یک کوله پشتی وارد هند شدم و 9 ماه را در سراسر کشور گذراندم و در عین حال صحنه ها و مکان های مقدس را با مداد و رنگ گرفتم. بازدید مجدد از هیمالیا و گوا که چندین دهه پیش در آن‌ها چیزهای زیادی را تجربه و آموخته‌ام واقعاً هیجان‌انگیز است. این لحظات منحصر به فرد Marriott Bonvoy که برای وستین ریزورت و اسپا، هیمالیا و وستین گوا برنامه ریزی شده است، شکوه طبیعت و آگاهی از سلامتی را با یک سری فرهنگ و کاوش آشپزی ترکیب می کند. هجوم‌های متمایز ما به کوه‌هایی که هنر با معنویت ملاقات می‌کند، نمای کلی قومی را که از کاوش‌های ما در گوا به دست آمده است، تحسین می‌کند. ما مشتاقانه منتظر این ماجراهای یک بار در زندگی هستیم.

در سرپرستی این تجربه انحصاری با گریگوری،خوشنوما کاپادیا، معاون بازاریابی، آسیای جنوبی در Marriott Internationalمی‌گوید: «از طریق Marriott Bonvoy، هدف ما همیشه ارائه تجربه‌های منحصر به فرد و یک‌بار در زندگی به اعضای خود بوده است که آن‌ها را به مردم، مکان‌ها و اشتیاق مورد علاقه‌شان متصل می‌کند. از اینکه گریگوری برنز اعضای خود را در این سفر سلامتی جامع، چه در تپه‌های آرام اوتاراکند و چه در سواحل زیبای گوا، رهبری می‌کند، بسیار هیجان‌زده هستیم. آقای برنز کاملاً تجسم روح سلامتی جامع است، ارزش اصلی برند Westin، که بیش از یک دهه به عنوان رهبر جهانی رفاه در مهمان‌نوازی شناخته می‌شود. جاه طلبی ما این است که مجموعه ای از تجربیات فریبنده ای را که Marriott Bonvoy در اختیار اعضای باهوش خود قرار می دهد، ارتقا دهیم و اطمینان حاصل کنیم که هر تعامل خاطره انگیز و متحول کننده است.

گریگوری برنز، که به دلیل مهارت ورزشی خود به عنوان برنده سه مدال طلای پارالمپیک و رکورددار شنا در جهان شناخته شده است، همچنین یک هنرمند شناخته شده، سخنران انگیزشی و نویسنده است. در طول این رویداد، او فعالیت های هنری با محوریت سلامتی و جلسات گروهی را که برای الهام بخشیدن و درگیر کردن شرکت کنندگان طراحی شده اند، رهبری می کند.

تجربه در وستین ریزورت و اسپا، هیمالیا شامل بازدید از مکان‌های معنوی در ریشیکش مانند رام جولا و آشرام بیتلز، در کنار تجربیات منحصربه‌فرد مانند سفر به کونجاپوری و یک جلسه نقاشی تحت تأثیر مناظر هیمالیا است. مهمانان همچنین می توانند در مدیتیشن های شفابخش صدا شرکت کنند و از غذاهای محلی در رستوران آکاسا توچال لذت ببرند.

به طور مشابه، Westin Goa یک استاد کلاس آشپزی غنی با یک سرآشپز محلی و یک جلسه استودیو هنری با گرگوری ارائه می دهد. برنامه سفر همچنین شامل بازدید از گالری هنری گوا و موزه و گفتگوهای جذاب با گرگوری در مورد تجربیات زندگی او است.

Westin Hotels & Resorts متعهد است که از طریق شش ستون این برند، تجارب مناسبی را برای مهمانان فراهم کند که رفاه آنها را افزایش دهد: خوب بخوابید، خوب بخورید، خوب حرکت کنید، احساس خوبی داشته باشید، خوب کار کنید، و خوب بازی کنید، و اطمینان از اقامتی شاداب بدون توجه به سفر. خواسته ها.

پست گرگوری برنز با هتل های Westin برای رویدادهای سلامتی منحصر به فرد Marriott Bonvoy در هند همکاری می کند. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز

Blog

فرودگاه بریستول از فروش زودهنگام سفرهای زمستانی 25/26 ایسلند توسط Jet2.com و Jet2CityBreaks استقبال می کند و گزینه های بیشتری را برای مسافران فراهم می کند.

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » فرودگاه بریستول از فروش زودهنگام سفرهای زمستانی 25/26 ایسلند توسط Jet2.com و Jet2CityBreaks استقبال می کند و گزینه های

ادامه مطلب »