راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

یکشنبه‌های جادویی مقصد دیزنی در اسپاسیو ایبریا با سرگرمی خانوادگی


مقصد دیزنی در اسپاسیو ایبریا

برای سومین سال متوالی، ایبریا Espacio Iberia را، این بار در Gran Via 48، با خلاقانه ترین نسخه خود ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاهایی که در طول پرواز در ارتفاع 30000 فوتی سرو می‌شود، لذت ببرند، در حالی که در صندلی‌های A350 بدون ترک زمین می‌نشینند. آن‌ها همچنین می‌توانند در یک شبیه‌ساز پرواز تلاش کنند، از تجربیات واقعیت مجازی با هدست‌های اپل پرو ویژن لذت ببرند، و با بازسازی اولین هواپیمای این شرکت هواپیمایی، Rohrbach Roland 1927، به گذشته برگردند. علاوه بر این، مهمانان می توانند در مزه های شراب، آبجو، و قهوه و موارد دیگر شرکت کنند. همه فعالیت ها از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 12 تا 9 شب رایگان و در دسترس هستند.

Espacio Iberia با نمایش تلاش‌ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با نسل جدید هواپیماهای خود، بر تعهد این شرکت به پایداری تأکید می‌کند. همچنین نوآوری را برجسته می کند و به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که در فضای خصوصی جدید My Iberia ثبت نام کنند و از خدمات بیومتریک شبانه روزی استفاده کنند.

علاوه بر این، Espacio Iberia دارای یک منطقه رزرواسیون، قرعه کشی Avios برای مشتریان جدید، و فروشگاهی است که بازدیدکنندگان می توانند محصولات نمادین را خریداری کنند. مسافران کلاس تجاری و دارندگان کارت Iberia Plus Platinum و Infinita می‌توانند از سالن پرمیوم با چشم‌انداز پانوراما از Gran Vía و مجموعه‌ای از امکانات لذت ببرند.

یکشنبه های جادویی

هر یکشنبه در ماه ژوئن، Espacio Iberia به سرزمین عجایب خانواده ها تبدیل می شود. با همکاری Disney Destinations، Iberia یکشنبه‌های جادویی را ارائه می‌کند، رویدادهایی با موضوع که در آن خانواده‌ها می‌توانند پروازهای خطوط هوایی را کشف کنند و مقاصد جذاب دیزنی را کشف کنند. به محض ورود، هر خانواده یک کارت پرواز دریافت می‌کند که آنها را در فعالیت‌های مختلف و شکار پنهانی میکی موس راهنمایی می‌کند و فرصت شرکت در یک قرعه‌کشی جادویی را فراهم می‌کند.

فعالیت‌ها شامل عینک‌های واقعیت مجازی با تصاویر 360 درجه از مقاصد دیزنی (توچال جهانی والت دیزنی در فلوریدا، دیزنی‌لند پاریس و خط کروز دیزنی)، نمایش فیلم‌های کوتاه و محتوای دیزنی، و دو کارگاه تعاملی: استودیوی انیمیشن دیزنی لند پاریس و اتاق رختکن سلطنتی است. در اینجا، خانواده ها می توانند یاد بگیرند که شخصیت های دیزنی مورد علاقه خود را با هنرمند و برنده گویا Paco Sáez بکشند و در کارگاه های نقاشی چهره برای همه سنین شرکت کنند.

علاوه بر این، با همکاری بنیاد Juegaterapia، یک نسخه ویژه دیزنی از معروف “Baby Pelones” در فروشگاه Espacio Iberia موجود است.

این فعالیت ها Espacio Iberia را به مقصدی عالی برای یک تجربه خانوادگی جادویی و سرگرم کننده تبدیل می کند.

پست یکشنبه‌های جادویی مقصد دیزنی در اسپاسیو ایبریا با سرگرمی خانوادگی اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز