راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

مدیر عامل IndiGo به ریاست هیئت مدیره یاتا، میزبان AGM 2025 در دهلی، ET TravelWorld




<p>مدیر عامل IndiGo پیتر البرز</p>
<p>“/><figcaption class=پیتر البرز، مدیرعامل IndiGo

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) دو تحول مهم را اعلام کرد که برجستگی رو به رشد هند در این زمینه را برجسته می کند جهانی هواپیمایی بخش پیتر البرز هیئت یاتا را رهبری خواهد کرد و IndiGo این است که همه مجموعه ها میزبان هشتاد و یکمین مجمع عمومی یاتا باشد دهلی سال بعد که مراسم خیمه شب بازی پس از 42 سال به هند بازمی گردد.

پیتر البرز، مدیر عامل، IndiGo، پس از هشتادمین مجمع عمومی سالانه یاتا (AGM) در دبی، وظایف خود را به عنوان رئیس شورای حکام یاتا (BoG) بر عهده گرفت. البرز کهنه کار صنعت با بیش از 30 سال تجربه، هشتاد و دومین رئیس هیئت مدیره IATA BoG است. او پیش از این بین سال‌های 2016 تا 2022 به‌عنوان رئیس و مدیرعامل KLM در BoG خدمت کرد و در سال 2022 کمی پس از اینکه مدیرعامل IndiGo شد، مجدداً به هیئت مدیره منصوب شد. او بر سهم هند در رشد هوانوردی تاکید کرد و متعهد شد که در راستای یک صنعت پایدارتر و فراگیر کار کند.

این واقعاً باعث افتخار است که این نقش را در زمانی که هند در حال ظهور به عنوان یکی از بزرگترین و سریع‌ترین بازارهای هوانوردی غیرنظامی در جهان است و به یک نیروی مهیب در صنعت هواپیمایی تبدیل شده است. با پایبندی به میراث هواپیمایی یاتا به عنوان نیرویی برای خیر، ما به تمرکز خود بر برجسته کردن مزایای حمل و نقل هوایی در ایجاد ارتباطات، افزایش تجارت، گردشگری و تحرک ادامه خواهیم داد – مزایایی که در هند نیز قابل مشاهده است. در عین حال، ضروری است که ما بر تعهد خود نسبت به صنعت هوانوردی متنوع‌تر، عادلانه‌تر و فراگیرتر و همچنین پایدارتر پافشاری کنیم و تغییرات مثبتی را برای نسل‌های آینده ایجاد کنیم. یاتا نقش اساسی در ایجاد استانداردهای جهانی ایفا می کند. من مشتاق ادامه همکاری با رهبران صنعت جهانی، تنظیم‌کننده‌ها و ذینفعان در راستای اهداف جمعی خود هستم.» IndiGo میزبان هشتاد و یکمین مجمع عمومی یاتا در دهلی است
IndiGo، بزرگترین شرکت هواپیمایی هند، میزبان هشتاد و یکمین IATA AGM و اجلاس جهانی حمل و نقل هوایی در دهلی در ژوئن 2025. این سومین باری است که هند میزبان AGM می شود و سفر خود را به عنوان یک بازیگر اصلی هوانوردی به نمایش می گذارد. مدیرکل یاتا ویلی والش رشد چشمگیر و توسعه زیرساختی هند را ستود و آن را به سومین بازار بزرگ حمل و نقل هوایی جهان تبدیل کرد.

روسای خطوط هوایی جهانی برای رسیدگی به چالش های ژئوپلیتیکی و آب و هوایی

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) که بیش از 300 شرکت هواپیمایی و بیش از 80 درصد از ترافیک هوایی جهان را نمایندگی می کند، نشست سالانه خود را در تاریخ 2 تا 4 ژوئن در دبی، شلوغ ترین مرکز بین المللی جهان، برگزار می کند. رهبران هوانوردی گفته اند بیماری همه گیر که اکثر ناوگان جهان را زمین گیر کرده و ترازنامه خطوط هوایی را در آغاز دهه ویران کرده، سرانجام در آینه دید عقب است.

ما مشتاقانه منتظر گردآوری صنعت هوانوردی در دهلی، شهر دروازه هند، برای هشتاد و یکمین مجمع عمومی یاتا در سال 2025 هستیم. بیش از چهار دهه از گرد هم آمدن صنعت برای برگزاری مجمع IATA در دهلی می گذرد. هند با ثبت سفارش‌های هواپیما، رشد چشمگیر و پیشرفت‌های زیرساختی در سطح جهانی، در مسیر تبدیل شدن به سومین بازار بزرگ هوانوردی جهان در این دهه قرار دارد. ویلی والش، مدیرکل یاتا گفت: با چنین چشم‌اندازهای درخشانی، زمان مناسبی برای IATA AGM است تا به هند بازگردد و شاهد این تحولات هیجان‌انگیز باشد. پیتر البرز که اکنون در نقشی دوگانه به عنوان مدیرعامل IndiGo و رئیس IATA خدمت می کند، از میزبانی این رویداد ابراز افتخار کرد. او بر اهمیت ترویج بحث‌های معنادار درباره موضوعات حیاتی مانند پایداری، تنوع و راه‌حل‌های کارآمد سفر هوایی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی تاکید کرد.

“ایندی گو مفتخر است که میزبان شرکت هواپیمایی هشتاد و یکمین IATA AGM است و مشتاقانه منتظر استقبال جامعه جهانی هوانوردی در دهلی در سال 2025 است. هند، تبدیل شدن به سومین اقتصاد بزرگ در چند سال آینده و رهبری چهارمین انقلاب صنعتی با استفاده از هوش مصنوعی پیتر البرز، مدیرعامل IndiGo، گفت: رشد هند در چشم‌انداز هوانوردی جهانی در سال‌های گذشته قابل توجه نبوده است.

این اطلاعیه ها یک هم افزایی قدرتمند ایجاد می کند. رهبری Elbers در یاتا، همراه با IndiGo میزبانی معتبر AGM در هند، این کشور را در خط مقدم شکل دادن به چشم انداز هوانوردی جهانی قرار می دهد. گسترش سریع هوانوردی هند که توسط خطوط هوایی مانند IndiGo هدایت می شود، نشانگر واضحی از جاه طلبی آن برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در صنعت است. انتظار می رود میزبانی AGM مزایای قابل توجهی را برای هند به همراه داشته باشد، از جمله افزایش سرمایه گذاری خارجی، فرصت های گردشگری و فرصتی برای نمایش پیشرفت های خود در فناوری هوانوردی و زیرساخت ها.

  • منتشر شده در 3 ژوئن 2024 ساعت 09:02 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم