راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هدیه جدید EVA Air Mother’s Day برای بردن سه مادر خوش شانس از ایالات متحده به بانکوک


مسابقه روز مادر EVA Air برای بردن سه مادر خوش شانس از ایالات متحده به بانکوک برای یک ماجراجویی فراموش نشدنی. اکنون وارد شوید تا شانسی برای برنده شدن در این سفر باورنکردنی داشته باشید!

EVA Air با همکاری اداره گردشگری تایلند (TAT) یک هدیه ویژه روز مادر را راه اندازی می کند که از یکشنبه 12 می شروع می شود و در روز چهارشنبه 12 ژوئن به پایان می رسد. این جایزه به شرکت کنندگان فرصتی برای برنده شدن در یک سفر فراموش نشدنی به تایلند می دهد. سه برنده خوش شانس از پروازهای رفت و برگشتی کلاس اقتصادی پریمیوم در EVA Air از ایالات متحده به بانکوک برای خود و یک مهمان برخوردار خواهند شد، با هزینه هواپیما بین بانکوک و چیانگ مای. همچنین از برندگان سه شب اقامت در هتل بانکوک و دو شب اقامت در هتل چیانگ مای به همراه ترانسفر فرودگاهی و تورهای روزانه با راهنما در هر دو شهر پذیرفته می شود.

این کمپین تعهد EVA Air را به ایجاد تجربیات سفری معنادار و احساسی نشان می دهد و هر سفر را به فرصتی برای کاوش عمیق و خاطرات ماندگار تبدیل می کند.

برندگان برای انتخاب تاریخ سفر خود انعطاف پذیری خواهند داشت و این پیشنهاد تا سه شنبه 31 دسامبر 2024 اعتبار دارد.

هدیه روز مادر EVA Air در 12 مه 2024 آغاز خواهد شد. شرکت کنندگان علاقه مند می توانند از یکشنبه، 12 مه، تا چهارشنبه، 12 ژوئن 2024، از www.evalovesmothers.com بازدید کنند تا در این هدیه شرکت کنند.

برندگان در روز چهارشنبه، 19 ژوئن 2024 اعلام خواهند شد. آنها باید مدارک سفر قانونی معتبر داشته باشند و باید با هزینه شخصی خود به یکی از شهرهای خروج زیر در آمریکای شمالی سفر کنند:

  • هیوستون
  • فرشتگان
  • شیکاگو
  • نیویورک
  • سانفرانسیسکو

همه پروازها از این شهرها به بانکوک، تایلند، با توقف در تایپه، تایوان انجام می شود.

پست هدیه جدید EVA Air Mother’s Day برای بردن سه مادر خوش شانس از ایالات متحده به بانکوک اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز