راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هوش مصنوعی: EASA گزارش نهایی پروژه تحقیقاتی تأیید برنامه یادگیری ماشین را منتشر می کند


آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) این خبر را منتشر کرده است گزارش نهایی و الف خلاصه اجرایی مستقل پروژه تأیید برنامه یادگیری ماشین (MLEAP).

این گزارش توسط کنسرسیوم پروژه متشکل از Airbus protect، LNE (Laboratoire National de Métrologie et d’Essais) و Numalis، به دنبال یک پروژه تحقیقاتی 2 ساله با بودجه Horizon Europe تهیه شده است. کمیسیون اروپا مدیریت قراردادی و فنی این اقدام تحقیقاتی را به EASA تفویض کرد.

پروژه تحقیقاتی MLEAP از برنامه هوش مصنوعی EASA (AI) پشتیبانی می کند و هدف آن شناسایی ابزارهای عینی انطباق برای بلوک “تضمین یادگیری” است. EASA AI Concept Paper شماره 2.

سه محور فنی اصلی در طول پروژه مورد بررسی قرار گرفت:

  • نمایندگی داده ها؛
  • تضمین تعمیم; و
  • مدل و الگوریتم یادگیری استحکام و تضمین.

پس از یک غواصی عمیق در وضعیت هنر و به دنبال ارزیابی موارد استفاده پیچیده هوانوردی، برخی روش ها و ابزارها شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند. یک خط لوله توسعه عمومی توسط کنسرسیوم به عنوان اجرای عملی فرآیند توسعه W شکل EASA پیشنهاد شد.

MLEAP - فرآیند W شکل

اولین یافته‌های پروژه MLEAP برای غنی‌سازی مقاله مفهومی هوش مصنوعی EASA، شماره 2 مورد استفاده قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، یافته‌های گزارش نهایی، پشتیبانی مهمی از وظیفه قانون‌سازی AI EASA RMT.0742 و مشارکت EASA در گروه کاری EUROCAE WG-114 ارائه می‌کند.

MLE

در 3 ژوئیه 2024، در طول روزهای EASA AI، کنسرسیوم MLEAP نتایج دقیق پروژه را ارائه خواهد کرد و به هرگونه سؤال پاسخ خواهد داد. ثبت نام برای این رویداد همچنان از طریق روزهای هوش مصنوعی EASA – صفحه کنفرانس سطح بالا 2024.



منبه خبر

معرفی آلمان

معرفی شهر برلین

نام شهر برلین از زبان مردم اسلاوهای غربی که در این شهر سکونت داشته‌اند، گرفته شده است. قسمت “بر” (به  آلمانی Bär و به انگلیسی

ادامه مطلب »