راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

در اینجا نحوه برنامه ریزی هیلتون برای دو برابر کردن املاک خود در 4 سال است


هیلتون قرار است گام های مهمی در بخش هتل های سبک زندگی بردارد و قصد دارد تا سال 2028 تعداد 350 هتل در سبک زندگی فعلی خود را دو برابر کند. غول هتل سازی اهداف بلندپروازانه خود را برای توسعه آشکار کرد و هدف آن افتتاح 350 هتل سبک زندگی دیگر در چهار سال آینده است. 100 مورد از آنها برای راه اندازی در سال جاری برنامه ریزی شده است.

در حالی که هیلتون قبلاً بر بخش‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر بازار، مانند برندهای اقتصادی پریمیوم Spark و LivSmart Studios با اقامت طولانی‌مدت تمرکز کرده بود، این شرکت اخیراً علاقه شدیدی به بخش هتل‌های رو به رشد سبک زندگی نشان داده است. این تغییر با افزودن برندهای Graduate و NoMad توسط هیلتون به مجموعه خود مشهود است، که نشان دهنده یک محور استراتژیک به سمت پذیرایی از ترجیحات در حال تکامل مسافران مدرن است.

علاوه بر برندهای تازه خریداری شده، مجموعه موجود برندهای هتل سبک زندگی هیلتون شامل Canopy by Hilton، Curio Collection by Hilton، Tapestry Collection by Hilton، Motto by Hilton و Tempo by Hilton است. این برندها در مجموع طیف متنوعی از تجربیات و امکانات رفاهی متناسب با سبک های زندگی و ترجیحات سفر را ارائه می دهند و موقعیت هیلتون را به عنوان یک بازیگر پیشرو در صنعت مهمان نوازی بیشتر مستحکم می کنند.

ظهور هتل‌های سبک زندگی نشان‌دهنده تقاضای فزاینده برای تجربه‌های سفر منحصر به فرد و همهجانبه است، با مسافرانی که به دنبال مکان‌هایی هستند که چیزی بیش از یک مکان برای اقامت ارائه می‌دهند. هدف هتل های سبک زندگی ارائه حس اصالت، طعم محلی و خدمات شخصی به مهمانان است و تجربه کلی سفر آنها را افزایش می دهد.

همانطور که هیلتون این سفر توسعه بلندپروازانه را آغاز می کند، غول مهمان نوازی همچنان متعهد به ارائه مهمان نوازی استثنایی و پیشنهادات نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای در حال تکامل مسافران در سراسر جهان است. هیلتون با تمرکز استراتژیک خود بر هتل‌های سبک زندگی، موقعیت خوبی دارد تا از تقاضای رو به رشد برای تجربه‌های سفر متمایز و خاطره‌انگیز سرمایه‌گذاری کند و موقعیت خود را به عنوان یک انتخاب ترجیحی برای مسافران مدرن تثبیت کند.

پست در اینجا نحوه برنامه ریزی هیلتون برای دو برابر کردن املاک خود در 4 سال است اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز