راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گروه هتلداری ONYX سی امین سالگرد عماری بانکوک را با بسته انحصاری جشن می گیرد


ONYX Hospitality Group، شرکت مدیریت برجسته در آسیای جنوب شرقی، سی امین سالگرد ملک برجسته بانکوک، آماری بانکوک را جشن می گیرد. آماری بانکوک به عنوان یکی از شناخته شده ترین هتل های شهر، تبدیل به یک مقصد برتر برای اوقات فراغت، تجاری و سفرهای MICE شده است.

برای بزرگداشت این نقطه عطف، آماری بانکوک بسته «Splendor 30th Anniversary Splendor: Signature Stay & Epicurean Journey» را ارائه می دهد که از 96 پوند برای هر شب شروع می شود. این پیشنهاد انحصاری شامل اعتبار 60 پوندی است که برای تجربه‌های ناهارخوری عالی یا درمان‌های آبگرم جوان کننده در طول اقامت قابل بازخرید است. مهمانانی که در ماه آوریل تولد خود را جشن می گیرند، مطابق با ماه سالگرد آماری بانکوک، یک بطری شراب رایگان دریافت می کنند تا تجربه خود را افزایش دهند.

آماری بانکوک مظهر مهمان نوازی لوکس و اصیل تایلندی است و سنت‌های محلی را با مجلل مدرن ترکیب می‌کند. موقعیت عالی هتل در محله پویا Ratchaprasong دسترسی راحت به مراکز خرید در سطح جهانی، Skytrain و بازارهای پر جنب و جوش را برای مهمانان فراهم می کند. جاذبه‌های نزدیک شامل مرکز خرید مد پلاتینیوم، سنترال ورلد، و میدان سیام است که ترکیبی عالی از غذاخوری، خرید و تفریحات شبانه را ارائه می‌کند.

علاقه مندان به غذا از گزینه های متنوع غذاخوری آماری بانکوک، از جمله چام سیند تازه افتتاح شده با الهام از سنت های غنی غذاهای دریایی تایلند و نیلا که غذاهای ساحلی الهام گرفته از هند را ارائه می دهد، لذت خواهند برد. این هتل همچنین دارای نماد پرگو بانکوک، گالری غذای آمایا با ایستگاه‌های آشپزی زنده، بار میلانو برای کوکتل‌های عصرانه، و بار استخر در طبقه هشتم است.

مهمانان می توانند اقامت خود را با انتخاب یک اتاق کلاب یا سوئیت، دسترسی انحصاری به Club Siraa، که امکانات عالی و مناظر باورنکردنی شهر را ارائه می دهد، افزایش دهند. دوستداران اسپا می توانند در Breeze Spa استراحت کنند، جایی که ماساژ Signature Mood برای هماهنگی با حالات آرامش دلخواه مهمانان طراحی شده است.

تعهد آماری بانکوک به تعالی جوایز معتبری را برای آن به ارمغان آورده است، از جمله جوایز جهانی لوکس 2023 و جوایز جهانی بزرگ 2023.

آماری بانکوک یک مکان استثنایی برای هر مناسبتی است، خواه کاوش در شهر، استراحت، یا جشن گرفتن با دوستان و همکاران.

پست گروه هتلداری ONYX سی امین سالگرد عماری بانکوک را با بسته انحصاری جشن می گیرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز