راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

پرواز به امارات؟ دبی، ابوظبی چک ها را برای جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی افزایش می دهند، ET TravelWorld


مسافرانی که به سمت امارات متحده عربی در حال حاضر مشمول اعمال سختگیرانه تر هستند چک های مهاجرت در دبی و ابوظبی فرودگاه ها مقامات موظف کرده اند که بازدیدکنندگان مدرکی مبنی بر حداقل 60000 روپیه روپیه در حساب بانکی خود داشته باشند یا کارت اعتباری و یک کارت اعتباری داشته باشند. بلیط برگشت. این اقدام با هدف جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی.

منابع نشان می‌دهند که مسافرانی که برای اولین بار از تامیل نادو و کرالا می‌آیند، به‌ویژه تحت نظارت هستند. این بررسی‌ها منجر به تأخیر در فرودگاه‌های هند شده است زیرا خطوط هوایی اکنون اطمینان می‌دهند که مسافران قبل از اجازه سوار شدن، این الزامات را برآورده می‌کنند.

افزایش هوشیاری به دنبال حوادثی است که مسافرانی که با ویزای توریستی وارد می‌شوند، نداشتند بودجه کافی یا بلیط های برگشت، منجر به تبعیدها. خطوط هوایی اکنون موظف هستند بررسی کنند که مسافران انفرادی، به ویژه زنان 20 تا 35 ساله، از این قوانین پیروی کنند تا مجبور نباشند مسافران اخراج شده را با هزینه شخصی خود بازگردانند.

را امارات متحده عربیسرکوب ‘s پاسخی به مسافرانی است که بدون منابع کافی یا برنامه های اقامتی وارد کشور می شوند و کسانی که ویزای ترانزیت 96 ساعته خود را بیشتر از موعد می گذرانند. بشیر احمد از سفرهای مترو چنای توضیح داد: «بررسی‌ها به این دلیل انجام می‌شود که مشخص شده است افرادی با استفاده از ویزای توریستی برای شغل وارد امارات می‌شوند. برخی از آنها بلیط های رفت و برگشت خود را کنسل می کنند و می مانند. برای گردشگران واقعی، خانواده و مسافران گروهی مشکلی وجود ندارد.»

مسکو برای جذب بیشتر هندی ها بر روی معامله بدون ویزا شرط بندی می کند

کوزلوف گفت که کارت های مجازی برای مسافران هندی باید در پایان سال جاری فعال شوند. او گفت: “مسئله پرداخت های غیر نقدی برای مسافران در روسیه یک نکته کلیدی برای دولت فدرال ما است. شرکای فدرال من روی پروژه ای کار می کنند تا کارت های مجازی را برای مسافران هندی در زمانی که آنها در هند هستند قبل از آمدن به روسیه فعال کنند.”

زمان ورود افزایش یافته است، به ویژه با حامل های کم هزینه، زیرا آنها از انطباق با این بررسی های جدید مهاجرت اطمینان می دهند. گزارش ها حاکی از آن است که حداقل ده نفر به دلیل نداشتن بلیط رفت و برگشت یا مدرک اقامت از کشور اخراج شده اند. سفرهای مادورا خاطرنشان کرد: «گردشگران تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. تعداد زیادی از آنها در حال سفر به امارات هستند. مهاجرت دو چیز را بررسی می کند: افرادی که برای کار با ویزای توریستی وارد امارات می شوند و جنبش کوروی. وی همچنین خاطرنشان کرد که صدور روادید توسط امارات مختلف به بررسی های بیشتر منجر شده است.

علیرغم اینکه فصل کم سفر برای سفر است، تقاضای زیادی برای پرواز به خاورمیانه وجود دارد که در نتیجه پروازهای کامل و کرایه های بالا را به دنبال دارد. به مسافران توصیه می شود اطمینان حاصل کنند که همه را ملاقات می کنند شرایط ورود برای جلوگیری از ناراحتی

  • منتشر شده در 27 مه 2024 ساعت 11:54 IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم