راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

پرواز به امارات؟ دبی، ابوظبی چک ها را برای جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی افزایش می دهند، ET TravelWorld


مسافرانی که به سمت امارات متحده عربی در حال حاضر مشمول اعمال سختگیرانه تر هستند چک های مهاجرت در دبی و ابوظبی فرودگاه ها مقامات موظف کرده اند که بازدیدکنندگان مدرکی مبنی بر حداقل 60000 روپیه روپیه در حساب بانکی خود داشته باشند یا کارت اعتباری و یک کارت اعتباری داشته باشند. بلیط برگشت. این اقدام با هدف جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی.

منابع نشان می‌دهند که مسافرانی که برای اولین بار از تامیل نادو و کرالا می‌آیند، به‌ویژه تحت نظارت هستند. این بررسی‌ها منجر به تأخیر در فرودگاه‌های هند شده است زیرا خطوط هوایی اکنون اطمینان می‌دهند که مسافران قبل از اجازه سوار شدن، این الزامات را برآورده می‌کنند.

افزایش هوشیاری به دنبال حوادثی است که مسافرانی که با ویزای توریستی وارد می‌شوند، نداشتند بودجه کافی یا بلیط های برگشت، منجر به تبعیدها. خطوط هوایی اکنون موظف هستند بررسی کنند که مسافران انفرادی، به ویژه زنان 20 تا 35 ساله، از این قوانین پیروی کنند تا مجبور نباشند مسافران اخراج شده را با هزینه شخصی خود بازگردانند.

را امارات متحده عربیسرکوب ‘s پاسخی به مسافرانی است که بدون منابع کافی یا برنامه های اقامتی وارد کشور می شوند و کسانی که ویزای ترانزیت 96 ساعته خود را بیشتر از موعد می گذرانند. بشیر احمد از سفرهای مترو چنای توضیح داد: «بررسی‌ها به این دلیل انجام می‌شود که مشخص شده است افرادی با استفاده از ویزای توریستی برای شغل وارد امارات می‌شوند. برخی از آنها بلیط های رفت و برگشت خود را کنسل می کنند و می مانند. برای گردشگران واقعی، خانواده و مسافران گروهی مشکلی وجود ندارد.»

مسکو برای جذب بیشتر هندی ها بر روی معامله بدون ویزا شرط بندی می کند

کوزلوف گفت که کارت های مجازی برای مسافران هندی باید در پایان سال جاری فعال شوند. او گفت: “مسئله پرداخت های غیر نقدی برای مسافران در روسیه یک نکته کلیدی برای دولت فدرال ما است. شرکای فدرال من روی پروژه ای کار می کنند تا کارت های مجازی را برای مسافران هندی در زمانی که آنها در هند هستند قبل از آمدن به روسیه فعال کنند.”

زمان ورود افزایش یافته است، به ویژه با حامل های کم هزینه، زیرا آنها از انطباق با این بررسی های جدید مهاجرت اطمینان می دهند. گزارش ها حاکی از آن است که حداقل ده نفر به دلیل نداشتن بلیط رفت و برگشت یا مدرک اقامت از کشور اخراج شده اند. سفرهای مادورا خاطرنشان کرد: «گردشگران تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. تعداد زیادی از آنها در حال سفر به امارات هستند. مهاجرت دو چیز را بررسی می کند: افرادی که برای کار با ویزای توریستی وارد امارات می شوند و جنبش کوروی. وی همچنین خاطرنشان کرد که صدور روادید توسط امارات مختلف به بررسی های بیشتر منجر شده است.

علیرغم اینکه فصل کم سفر برای سفر است، تقاضای زیادی برای پرواز به خاورمیانه وجود دارد که در نتیجه پروازهای کامل و کرایه های بالا را به دنبال دارد. به مسافران توصیه می شود اطمینان حاصل کنند که همه را ملاقات می کنند شرایط ورود برای جلوگیری از ناراحتی

  • منتشر شده در 27 مه 2024 ساعت 11:54 IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

ریزورت ونیزی پیشنهادات غذاخوری خود را با جلینا افزایش می دهد

زمان خواندن: 2 دقایق ونیز ریزورت لاس وگاس در اواخر سال جاری میلادی، رستوران تحسین‌شده تولیدکننده‌ی محصولات ساحلی ونیز، Gjelina، را به لیست غذاها و نوشیدنی‌های معروف خود معرفی خواهد کرد. این افزودنی هیجان انگیز باعث تقویت شهرت ونیز به عنوان مقصد برتر آشپزی در لاس وگاس می شود. جلینا به بیش از سی رستوران معتبر در استراحتگاه ملحق خواهد شد که دارای مفاهیم سرآشپز محور از نمادهای صنعتی مانند توماس کلر، ولفگانگ پوک، تتسویا واکودا، لورنا گارسیا، امریل لاگاسه و ایال شانی است. جیلینا کلاس جدیدی از استعدادهای آشپزی را در ونیزی نشان می‌دهد، زیرا ما همچنان اقامتگاه خود را به عنوان مقصد نهایی غذا در یک بازار دائماً در حال تحول قرار می‌دهیم. پاتریک نیکولز، رئیس و مدیر اجرایی The Venetian Resort Las Vegas، گفت. تجربه غذاخوری از مزرعه به میز جیلینا با تعهد پایداری ما مطابقت کاملی دارد، زیرا ما با تامین کنندگان محلی همکاری می کنیم تا تازه ترین مواد را به نوار لاس وگاس بیاوریم. این پاسگاه وگاس سومین مکان را برای Gjelina، یک SoCal مورد علاقه که در سطح ملی به دلیل غذاهای محلی اش جشن گرفته است، نشان می دهد. گلینا که به نام مادر Fran Camaj بنیانگذار آن نامگذاری شده است، پایه و اساس ارزش های خانوادگی را در خود جای داده است. گروه Gjelina به ایجاد تجربه‌های مهمان‌نوازی مبتنی بر سادگی و هدف اختصاص دارد. Gjelina اصلی، که در سال 2008 از آپارتمان فران در بلوار Abbot Kinney در ساحل ونیز راه اندازی شد، معیاری برای شیوه های رستوران پایدار قرار داد و امروزه به عنوان یک نمونه برجسته از غذاخوری پایدار باقی مانده است. پس از موفقیت، گروه Gjelina Gjusta را معرفی کرد، یک کافه تمام روز به نام عمه Camaj، و همچنین Gjusta Goods، Gjusta Grocer، و اخیراً، Gjelina New York City. گروه Gjelina با همکاری Bishop Pass، فضای جدیدی را طراحی کرد که در قلب رستوران روو قرار خواهد گرفت. ونیزی به ما فرصتی داده است تا جای پای خود را گسترش دهیم و از پشتیبانی و تخصص آن‌ها بیاموزیم، زیرا ما فعالانه به دنبال ورود گلینا به بازارهای جدید هستیم. Shelley Armistead، شریک و مدیر عامل گروه Gjelina می گوید. “در حالی که ما این رشد را آغاز می کنیم، ما مشتاقیم تا حس آرامش ساحل ونیز را به فضای شلوغ هتل ونیزی بیاوریم. مکان جدید Gjelina با آوردن غذاهای خاص کالیفرنیایی خود به لاس وگاس، همان قالب منو و ابتکارات منابع را مانند همتایان خود در لس آنجلس و نیویورک حفظ خواهد کرد. جیلینا که متعهد به حمایت از کشاورزان محلی است، مشتاق است که دلارهای بیشتری را به جیب آنها وارد کند. مهمانان می توانند از ناهار و شام خود در این تجربه ناهار خوری بی نظیر با رزرو در طول روز لذت ببرند. پست ریزورت ونیزی پیشنهادات غذاخوری خود را با جلینا افزایش می دهد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. هتل نیوز

ادامه مطلب »