راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

مسافران ایر ایندیا اکنون می‌توانند چمدان‌های خود را در ایستگاه‌های مترو دهلی برای پروازهای بین‌المللی تحویل بگیرند، ET TravelWorld


ایر ایندیا با شرکت ریل مترو دهلی شریک شده است (DMRC) و فرودگاه بین المللی دهلی (شماره گیری) برای افزایش تجربه سفر برای مسافران بین المللی با سقوط چمدان و تسهیلات ورود برای پروازهای بین المللی. این ایرلاین در حال حاضر خدمات مناسبی برای چک-این و تحویل چمدان در دو ایستگاه اصلی مترو دهلی – دهلی نو و استادیوم شیواجی ارائه می دهد.

این ابتکار که خدمات موجود را برای مسافران داخلی گسترش می دهد، به مسافران بین المللی اجازه می دهد تا چمدان های خود را در این ایستگاه های مترو تحویل بگیرند. این سرویس برای بهره مندی از مسافران خارج از ایستگاه طراحی شده است و آنها را قادر می سازد بدون بار چمدان خود در شهر کاوش کنند. پس از تحویل گرفتن، چمدان با استفاده از سیستم‌های خودکار پیشرفته راه‌اندازی شده توسط DMRC و DIAL به طور ایمن به هواپیما منتقل می‌شود.

مرکز جدید همه روزه از ساعت 07:00 تا 2100 ساعت کار می کند. برای پروازهای داخلی، مسافران می توانند بین 12 ساعت تا 2 ساعت قبل از پرواز چمدان خود را تحویل بگیرند. برای پروازهای بین المللی، پنجره ورود بین 4 ساعت تا 2 ساعت قبل از حرکت است.

آگهی‌دهنده‌های زن در IndiGo اکنون می‌توانند در صورت تمایل، صندلی‌های کنار زنان دیگر را انتخاب کنند

«این ویژگی، صندلی‌هایی را که مسافران زن رزرو کرده‌اند، فقط در هنگام ورود به وب ارائه می‌کند. این ایرلاین در بیانیه ای گفت: این هواپیما به طور خاص برای PNR با مسافران زن طراحی شده است – به صورت انفرادی و همچنین بخشی از رزروهای خانوادگی.… (این) در حال حاضر در حالت خلبانی است که با اخلاق «قدرت دخترانه» ما هماهنگ است.

گفت: “همکاری ما با DMRC و DIAL نشان دهنده تعهد ما به ارائه یک سفر یکپارچه و پیشرفته برای مسافران است.” راجش دوگرا، مدیر ارشد تجربه مشتری در ایر ایندیا. “این ابتکار یک راه حل مقرون به صرفه برای مسافرانی که از مکان های دور می آیند ارائه می دهد و به کاهش ازدحام در فرودگاه کمک می کند و منجر به تجربه ای روان تر برای همه مشتریان ما می شود. در کنار سایر پیشرفت های فناوری مانند DigiYatra و ماشین های باربری خود در ترمینال های فرودگاه، این خدمات به طور قابل توجهی راحتی و رضایت مشتریان ما را بهبود می بخشد.” متروی دهلی، با فرکانس هر 10 دقیقه، سفری سریع و بدون دردسر را تضمین می کند و تنها 19 دقیقه طول می کشد تا به سطح خروج در ترمینال 3 فرودگاه دهلی برسید.

  • منتشر شده در 5 ژوئن 2024 ساعت 02:13 AM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم