راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

شهر گرند آستون لاریمار از هتل لوکس و برج های مسکونی جدید در پونتا کانا رونمایی کرد.



زمان خواندن: 2 دقایق

هتل 5 ستاره مجلل گرند آستون لاریمار سیتی گلف و رزیدنسز قرار است 150 اتاق هتل مجلل و 94 اقامتگاه و ویلا با برندهای نخبه را معرفی کند. این اقامتگاه‌ها در کنار زمین گلف استراحتگاه قرار خواهند گرفت و نقوش گلف به‌طور برجسته در سراسر ملک دیده می‌شود. این توسعه برای ارائه یک تجربه جذاب، کامل با شبیه سازهای گلف داخلی و مناطق تمرین روشن طراحی شده است. Aston Towers Larimar City علاوه بر افزایش جذابیت خود، 432 اقامتگاه با نام تجاری را در سه برج باشکوه ارائه خواهد کرد. این مرکز دارای گزینه‌های مختلف غذاخوری، اسپا، مرکز تناسب اندام، و استخر روباز وسیع است. علاوه بر این، برج بهشت ​​هارپر از 144 اقامتگاه با نام تجاری در یک برج منفرد رونمایی خواهد کرد که سومین ابتکار آرشیپلاگو با برند هارپر در قاره آمریکا است. هر سه توسعه بخشی از فاز 1 ساخت و ساز هستند.

ما خوشحالیم که به همکاری خود با تیم CLERHP ادامه می دهیم و این را اعلام می کنیمگراند استون هتل گلف و اقامتگاه های مارک دارپروژه در شهر لاریمار این پروژه به عنوان پناهگاهی برای علاقه مندان به گلف و خانواده‌هایشان در یک توسعه دیدنی که مانند یک استراحتگاه مدیترانه طراحی شده است و معیار توسعه شهری پایدار خواهد بود، طراحی و طراحی شده است.خوزه لوئیس لئوناردو، معاون رئیس جمهور آمریکا، مجمع الجزایر گفت.

«تجربه جهانی، قابلیت‌های فن‌آوری و نوآوری مجمع‌الجزایر در مدل‌های مختلف مهمان‌نوازی، یک عامل کلیدی برای انتصاب آن در چنین پروژه منحصر به فرد و بی‌سابقه‌ای مانند شهر لاریمار بوده است. اتحاد استراتژیک ما با CLERHP Estructuras، تحویل هتل‌های منحصر به فرد و پروژه‌های اقامتگاه‌های برند را در شهر لاریمار تضمین می‌کند و منجر به بازدهی بیشتر برای همه ذینفعان می‌شود.»جرارد بیرن، مدیر عامل مجمع الجزایر گفت.

CLERHP Structures یک مدیرعامل CLERHP Structures است که به طور عمومی نقل قول شده است.نتیجه می گیرد که «ورود مجمع الجزایر به شهر لاریمار با اهداف اولیه ما در زمینه کیفیت در مدیریت و ارائه خدمات برای ساکنان شهر هماهنگی کامل دارد. تعهد گروه بین المللی به این پروژه گواه دیگری است بر اینکه شرکت ما به رهبران گردشگری و مهمان نوازی اعتماد دارد و سزاوار اعتماد بازار به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری است. ما به شرط‌بندی روی نوآوری و برتری در هر عملیات و پروژه، با هدف حفظ موقعیت رهبری خود در این بخش، ادامه خواهیم داد.»

پست شهر گرند آستون لاریمار از هتل لوکس و برج های مسکونی جدید در پونتا کانا رونمایی کرد. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز

Blog

چگونه کد ژوئن یائو ایر با خطوط هوایی سنگاپور، فین ایر، خطوط هوایی چین شرقی، تای ایرویز در جریان المپیک پاریس به صنعت سفر و گردشگری کمک می کند

چگونه کد ژوئن یاو ایر با خطوط هوایی سنگاپور، فین ایر، خطوط هوایی چین شرقی، تای ایرویز در جریان المپیک پاریس به اشتراک گذاشته می‌شود،

ادامه مطلب »