راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

مدیر عامل کمپبل ویلسون، ET TravelWorld


آب هند بیش از 100 دستگاه بهسازی خواهد شد هواپیماهااز جمله 40 هواپیمای پهن پیکر، و حدود 25000 صندلی هواپیما را به عنوان بخشی از بازسازی هواپیما سفارش داده است. ناوگان، رئیس آن کمبل ویلسون روز چهارشنبه گفت. با تاکید بر اینکه “چیزهای زیادی” به عنوان بخشی از دگرگونی در آب هندویلسون گفت تمرکز بر روی یکپارچه سازی، رشد، بهینه سازی و تجربه ی مشتری.

بعنوان بخشی از گروه تاتا تثبیت آن تجارت هوانوردی، اتصال AIX، سابق ایرآسیا هند، در حال ادغام شدن با ایر ایندیا اکسپرس و ویستارا با ایر ایندیا

ایر ایندیا “انعطاف پذیری زیادی” برای این گروه وجود دارد، خواه خدمات کامل یا کم هزینه باشد و “ما در موقعیت خوبی هستیم”. مدیر عامل و MD در اجلاس هوانوردی CAPA هند در اینجا گفت.

به گفته وی، ایر ایندیا بیش از 100 هواپیما را بهسازی خواهد کرد و همچنین حدود 25000 صندلی را به عنوان بخشی از بهسازی هواپیماها سفارش داده است.

روسای خطوط هوایی جهانی برای رسیدگی به چالش های ژئوپلیتیکی و آب و هوایی

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) که بیش از 300 شرکت هواپیمایی و بیش از 80 درصد از ترافیک هوایی جهان را نمایندگی می کند، نشست سالانه خود را در تاریخ 2 تا 4 ژوئن در دبی، شلوغ ترین مرکز بین المللی جهان، برگزار می کند. رهبران هوانوردی گفته اند بیماری همه گیر که اکثر ناوگان جهان را زمین گیر کرده و ترازنامه خطوط هوایی را در آغاز دهه ویران کرده، سرانجام در آینه دید عقب است.

ویلسون درباره هزینه‌های صنعت هواپیمایی گفت که نرخ بلیت هواپیما از تورم کلی پایین‌تر بوده است. ایر ایندیا یک طرح تحول پنج ساله را آغاز کرده است و ویلسون می گوید که “چیزهای زیادی” در حال انجام است.

ویلسون در حالی که درباره تغییرات و احتمالات صحبت می کرد، گفت: ایر ایندیا جدید ایر ایندیا قدیمی نیست و “مردم (شرکت های هواپیمایی) اکنون می خواهند با ما برقصند. شراکت.

در مورد حقوق دوجانبه، رئیس ایر ایندیا گفت که باید یک رویکرد عملگرایانه وجود داشته باشد.

  • منتشر شده در 5 ژوئن 2024 ساعت 04:53 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم