راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ایجاد خطوط مرزی جدید Riyadh Air و China Eastern Airlines در یک همکاری جاه طلبانه برای تغییر اتصال جهانی به نیروها می پیوندند.



زمان خواندن: 2 دقایق

ریاض ایر چین شرقی

ریاض ایر با China Eastern Airlines برای گسترش ارتباطات جهانی، با تمرکز بر تقویت روابط و افزایش گزینه های سفر بین عربستان سعودی و چین، شریک است.

در دبی در نشست عمومی سالانه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) در 3 ژوئن 2024، ریاض ایر، یک شرکت هواپیمایی دیجیتالی تازه تاسیس از عربستان سعودی، تلاش های خود را برای ورود به بازار مهم چین با امضای یادداشت تفاهم با خطوط هوایی چین شرقی مستقر در شانگهای، یک شرکت هواپیمایی بزرگ بین المللی.

این اتحاد بر گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی بین عربستان سعودی و چین تاکید می کند و فرصت های سفر جدیدی را برای بازارهایی که به خدمات بهتر نیاز دارند باز می کند. خطوط هوایی چین شرقی اخیراً خدمات بدون توقف را از شانگهای به ریاض آغاز کرده است و بر تعهد متقابل برای بهبود پیوندها و ترویج تلاش‌های مشترک در تجارت، گردشگری و مبادلات فرهنگی تأکید می‌کند.

  • این توافق نشان دهنده تعمیق روابط بین پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری خلق چین است.
  • به عنوان بخشی از این همکاری، خطوط هوایی به صورت پشت سر هم برای تقویت ارتباط بین هر دو کشور کار خواهند کرد.
  • ریاض ایر، با اولویت دادن به چین در گسترش مسیرهای جهانی خود، قصد دارد پروازهای خود را به منطقه راه اندازی کند و مسیرهای موجود ارائه شده توسط China Eastern به ریاض را افزایش دهد.
  • هدف این حرکت استراتژیک گسترش شبکه عملیاتی و بهبود ارائه خدمات بین دو کشور است.

تونی داگلاس، مدیرعامل ریاض ایر: «این تفاهم نامه نقطه عطفی برای ریاض ایر است زیرا چین بازار بسیار مهمی برای شبکه آینده ما است. با همکاری نزدیک با China Eastern Airlines، یک بازیگر پیشرو در بازار چین، می‌توانیم فرصت‌های سفر جدید را باز کنیم و رشد اقتصادی را در هر دو کشور پیش ببریم. ما به ویژه برای کشف هم افزایی در نوآوری دیجیتال هیجان زده هستیم، جایی که هر دو شرکت هواپیمایی تعهدی نسبت به آینده سفر دارند.

همکاری ما فراتر از اتصالات معمولی است و همکاری در زمینه تحول دیجیتال را تقویت می کند، منطقه ای حیاتی برای خطوط هوایی چینی. Riyadh Air با درک تلاش‌های دیجیتالی‌سازی مداوم China Eastern، پتانسیل بسیار زیادی برای اشتراک دانش و توسعه فناوری می‌بیند. رویکرد پیشگام ریاض ایر کاملاً با تمرکز China Eastern بر تحول دیجیتال همسو می شود و یک مشارکت قدرتمند برای آینده ایجاد می کند.

وانگ ژیکینگ، رئیس شرکت هواپیمایی چین شرقیخطوط هوایی چین شرقی با بهره مندی از توسعه رو به جلو مشارکت استراتژیک جامع بین چین و عربستان سعودی به همکاری راهبردی با ریاض ایر با تمرکز بر آینده دست یافته است. امضای این یادداشت تفاهم مسیر گسترده همکاری بین دو شرکت را در زمینه‌هایی مانند تجارت و ارتقای مبادلات در فناوری اطلاعات و عملیات دیجیتال نشان می‌دهد. ما سرشار از انتظار برای نتایج این همکاری هستیم. خطوط هوایی چین شرقی متعهد است از طریق توانمندسازی دیجیتال جامع، ارتقاء رقابت اصلی و ارائه محصولات و تجربیات عالی برای مشتریان خود، توسعه با کیفیت بالا را هدایت کند.

«علاوه بر این، یادداشت تفاهم ارتباط یکپارچه بین شبکه هاب شانگهای خطوط هوایی چین شرقی و شبکه مسیرهای آینده ریاض ایر را تسهیل می کند. این امر انتقال مسافر بین چین و مناطقی مانند خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی را تسهیل می‌کند و توسعه و رشد جدیدی را برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.»

پست ایجاد خطوط مرزی جدید Riyadh Air و China Eastern Airlines در یک همکاری جاه طلبانه برای تغییر اتصال جهانی به نیروها می پیوندند. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز