راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گردشگری دبی مسیر رشد تهاجمی را در بازار هند ترسیم می کند، ET TravelWorld




<p>بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی.</p>
<p>“/><figcaption class=بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی.

صنعت مسافرت هند با تمرکز بر رویکردهای داده محور، ریسک های محاسبه شده و آزمایش آماده رشد است. صنعت گردشگری دبی نیز شاهد سرمایه گذاری در زیرساخت ها و جاذبه ها با تمرکز بر پایداری است. گردشگری در فصل خارج از پیک چالش هایی را برای هر دو مقصد ایجاد می کند، اما همچنین می تواند فرصتی برای تجربیات فرهنگی و زیست محیطی باشد.

در سطح جهانی، دبی از ژانویه تا مارس 2024 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11 درصدی را در بازدیدکنندگان بین المللی به ثبت رساند و هتل های آن به طور متوسط ​​83 درصد اشغال کردند که یکی از بالاترین ها در جهان است. از نظر بازارهای مجاورت، گردشگری دبی در تلاش های خود برای رشد سودآور سنگ تمام نمی گذارد بازار هند.

در مصاحبه ای اختصاصی با ETTravelWorld، بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای – بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی برنامه های بلندپروازانه ای را برای ارتقای تجارت هند به سطح بعدی نشان داد.

بازار منبع شماره 1 هند
حبیب گفت: “هند بازار شماره یک ما بوده و خواهد بود. ما تنها در سه ماهه اول سال 2022 شاهد 687000 بازدیدکننده هندی بودیم که نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است. هدف ما این است که بر روی این حرکت ایجاد کنیم.”

برخی از محورهای اصلی که توسط حبیب مشخص شده است شامل ارائه بسته های مقرون به صرفه کوتاه مدت برای هندی هایی است که از طریق دبی ترانزیت می کنند، هدف قرار دادن بخش انفرادی و زوج ها در حال رشد سریع، و سرمایه گذاری در فصل سفرهای تابستانی از طریق تبلیغات و مشارکت

نکته قابل توجه، استراتژی های بازاریابی تابستانی برای گردشگری دبی شامل بازاریابی و کمپین های عملکردی هدفمند است. دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی این امارت را در سطح جهانی تبلیغ می کند و تجربه برجسته ای را که مشتاق ارائه بازدیدکنندگان است به نمایش می گذارد و خاطرنشان می کند که استراتژی های مد نظر آن به وضوح در رشد مداوم تعداد گردشگران منعکس می شود.

حبیب گفت که دبی همچنین در شهرهای ردیف 2 و 3 دو برابر می شود. او افزود: “بخش بزرگی از بازدیدکنندگان ما اکنون از شهرهای کوچکتر می آیند. ما می خواهیم عمیق تر نفوذ کنیم و با مخاطبان فراتر از متروها تعامل داشته باشیم.”

این مقام ارشد گردشگری ابراز اطمینان کرد که دبی موقعیت خوبی برای تقویت برتری خود نسبت به رقبا دارد. “تمرکز ما بر نوآوری، ابتکارات پایداری حبیب خاطرنشان کرد: و استراتژی‌های مبتنی بر داده به تثبیت موقعیت ما به عنوان مقصد برتر مسافران هندی کمک خواهد کرد.

مشارکت ها و ابتکارات جدید
حبیب در مورد مشارکت های فعلی و آتی، خاطرنشان کرد که گردشگری دبی امسال مشارکت های خود را با تمرکز بر انجمن های کمتر اما تاثیرگذارتر تحکیم کرده است. او گفت: “این در حال حاضر 10 درصد افزایش در بازده را به همراه دارد.”

حبیب در مورد توسعه محصول اظهار داشت که دبی در حال کار بر روی یک مشارکت چند ساله با یک باشگاه ورزشی و فرهنگ پاپ است تا پیشنهادات سرگرمی خود را تقویت کند. بخش‌های لوکس و سبک زندگی نیز شاهد تجارب بهتری برای پذیرایی از مسافران هندی با هزینه‌های بالا خواهند بود.

فرودگاه DXB دبی پس از 8.4 درصد افزایش در سه ماهه اول، شاهد رکورد ترافیک سال 2024 است

پل گریفیث، مدیر عامل شرکت، در این باره گفت: با شروع قوی سه ماهه دوم و چشم انداز خوش بینانه برای بقیه سال، ما پیش بینی خود را برای سال به 91 میلیون مهمان تغییر دادیم و از رکورد ترافیک سالانه قبلی خود که 89.1 میلیون نفر در سال 2018 بود، پیشی گرفتیم. بیانیه. دبی بزرگترین مرکز گردشگری و تجارت در خاورمیانه است که سال گذشته 17.15 میلیون بازدیدکننده بین المللی را به خود جذب کرد.

او بر اهمیت رویکرد داده‌محور و آزمایش با ایده‌های جدید برای ماندن در آینده تأکید کرد.

دبی همچنین در حال گسترش تلاش های اینفلوئنسر مارکتینگ خود است. حبیب گفت: “فراتر از معاملات محتوا، ما بر تعاملات استراتژیک اینفلوئنسرها تمرکز می کنیم. برخی ابتکارات جدید در این زمینه به زودی اعلام خواهد شد.” او همچنین در مورد تعاملات پرطرفدار در هند توضیح داد و بخش‌های بالقوه مانند مسافران انفرادی و زوج‌ها را برجسته کرد.

هنگامی که از حبیب در مورد جاذبه های جدید پرسیده شد، حبیب به طعنه گفت: “پروژه عظیمی که قرار است سال آینده افتتاح شود، پیشرفت بزرگی خواهد بود. اما من هنوز نمی توانم جزئیات را فاش کنم. بازدیدکنندگان از آنچه در انبار است تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.”

حبیب همچنین بر اهمیت ایجاد کمپین هایی که با مخاطبان هندی طنین انداز می شود، تاکید کرد و از بالیوود و کریکت به عنوان نقاط تماس فرهنگی استفاده کرد.

اهداف گردشگری پایدار
با گسترش «سال پایداری» امارات متحده عربی تا سال 2024، دبی به تعهد خود به پایداری با حمایت از اهداف جهانی و سراسری ادامه می‌دهد.

دبی همچنین چندین طرح گردشگری پایدار را برای مقابله با توریسم بیش از حد و حفاظت از محیط زیست اجرا کرده است. مقصد راه اندازی “گردشگری پایدار دبیبرنامه‌ای که همه ذینفعان را ملزم به رعایت شیوه‌های پایدار می‌کند. ابتکارات دیگر شامل تمبرهای پایداری برای هتل‌ها به منظور ایجاد انگیزه برای رعایت الزامات پایداری است.

“از رهبری به پایین، همه مسئول اجرای شیوه‌های سبز هستند. این برای مدیریت حجم گردشگری و در عین حال حفاظت از میراث طبیعی بسیار مهم است. دبی در حال اجرای برنامه‌ریزی شهری و توسعه زیرساخت‌ها برای تطبیق با رشد گردشگری به شیوه‌ای پایدار است. ما متعهد به دستیابی به صفر خالص خود هستیم. حبیب در مورد ابتکارات گردشگری پایدار گفت: اهداف تا سال 2050.

شاخص جهانی سفر و گردشگری هند در رتبه 39: شاخص WEF قرار دارد

این شاخص که با همکاری دانشگاه ساری تهیه شده است، نشان می‌دهد که هند از نظر قیمت بسیار رقابتی است (هجدهم) و دارای زیرساخت‌های رقابتی حمل‌ونقل هوایی (بیست و ششم) و زیرساخت‌های زمینی و بندری (25) است. WEF گفت، به ویژه، منابع قوی طبیعی (6)، فرهنگی (نهم) و غیر اوقات فراغت (نهم) هند به افزایش سفر کمک می کند و این کشور تنها یکی از سه موردی است که در بین 10 ستون برتر برای همه ارکان منابع امتیاز کسب کرده است.

  • منتشر شده در 22 مه 2024 ساعت 19:20 IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم