راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

جت های خصوصی برتر از بهترین برنامه مالکیت کسری ارزش صنعت رونمایی کرد



زمان خواندن: 2 دقایق

جت های خصوصی برتر

جت های خصوصی برتر، یک ارائه دهنده خدمات حمل و نقل هوایی تجاری منطقه ای در فلوریدا، یک برنامه مالکیت کسری را راه اندازی کرده است که به عنوان بهترین ارزش در صنعت تبلیغ می شود.

گفت: “هدف ما این است که هوانوردی خصوصی را در دسترس شرکت ها و افرادی قرار دهیم که ممکن است این امر را ممکن نمی دانند.” جاش بیرمنگام، موسس و مدیر عامل. ما با کارت‌های چارتر و جت اقتصادی شروع کردیم و اکنون یک محصول فراکشنال قانع‌کننده داریم.»

این برنامه سهامی را در ناوگان هواپیماهای سایز متوسط ​​سری 800 پریمیر جت با مالکیت کامل ارائه می‌کند که در داخل نگهداری می‌شوند و مجهز به Wi-Fi به‌روز و اتصال کابین پرسرعت هستند.

گفت: «هوکرها مدت‌هاست که به خاطر راحتی کابین، دوام، قابلیت اطمینان و برد ساحل به ساحل مورد توجه بوده‌اند.» بیرمنگام با استانداردسازی هاوکر، ما یک محصول یکنواخت و کارایی پشتیبانی و آموزش را برای یک مدل کسری ارائه می دهیم.

“اینها هواپیماهای کاملاً جدید نیستند، بنا به قصد. سهام تقریباً نصف هزینه هواپیماهای جدید قابل مقایسه است و در طی یک دوره سه ساله استهلاک کمتری را تجربه می کند. آنها گزینه مالکیت انعطاف پذیرتری را نسبت به دوره های سنتی قفل کسری پنج ساله ارائه می دهند. این باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود و در عین حال تمام قابلیت های یک هواپیمای جدید را به مسافران می دهد. بیرمنگام

پریمیر پرایوت جت با نگهداری هواپیما در سه ایستگاه تعمیر قسمت 145 خود، تعمیر و نگهداری استاندارد بالا را با هزینه کمتر تضمین می‌کند، رزرو اولویت، در دسترس بودن بالا و هزینه‌های کمتر را برای کاربران فراهم می‌کند.

PremierShares یک مدل مبتنی بر روز را به جای ساعتی اتخاذ می کند. اشتراک 1/16 به جای 50 ساعت، 20 روز استفاده را می دهد، در حالی که سهم 1/8 به جای 100 ساعت، 40 روز را ارائه می دهد. این مدل صرفه جویی قابل توجهی را برای نوع مناسب کاربر فراهم می کند. شرکت هایی که قصد پرواز چند پا را در طول یک روز کاری 14 ساعته دارند، می توانند با هزینه کمتر به دستاوردهای بیشتری برسند.

به عنوان مثال، شرکتی که یک سفر رفت و برگشت چهار ساعته در طول 20 روز انجام می دهد، 80 ساعت پرواز را با 1/16 سهم خود در مقایسه با 50 ساعت استاندارد جمع آوری می کند.

علاوه بر این، هواپیما و خدمه می‌توانند در محل مسافر بمانند و این امکان را برای انعطاف‌پذیری در برنامه‌ریزی سفر بعدی یا زودتر از برنامه یا بعداً مطابق با خواسته‌های مسافر فراهم می‌کند.

PremierShares معمولاً در شرق ایالات متحده فعالیت می کند، اما می تواند خدمات را در غرب یا بین المللی با هزینه اضافی گسترش دهد.

گفت: «این یک برنامه فوق‌العاده کارآمد برای افراد و شرکت‌های متوسط ​​با رفت‌وآمدهای منظم یا نیاز به بازدید از مکان‌های مختلف به طور منظم است.» بیرمنگام. ما با آنها کار خواهیم کرد تا یک برنامه ایده آل متشکل از محصولات منشور یا کسری یا ترکیبی از این دو را ساختار دهیم.

جت های خصوصی پریمیر چارتر خرده فروشی، کارت های جت و باشگاه منحصر به فرد فلوریدا اکسپرس جت را ارائه می دهد که دارای نرخ های پایین چارتر برای پروازهایی است که شروع یا پایان آن در فلوریدا است. همه گزینه های پریمیر ارزش استثنایی را در بازار امروز ارائه می دهند.

پست جت های خصوصی برتر از بهترین برنامه مالکیت کسری ارزش صنعت رونمایی کرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز