راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

اتحادیه اروپا برای راه اندازی EES، خطوط هوایی به مسافران هشدار می دهد



زمان خواندن: 2 دقایق

خطوط هوایی عمومی 2

در حالی که اتحادیه اروپا برای راه اندازی سیستم ورود/خروج (EES) در پاییز امسال آماده می شود، خطوط هوایی نگرانی هایی را در مورد تأثیر بالقوه آن بر مسافران ایجاد می کنند.

این شامل پایان رزرو لحظه آخری و افزایش زمان پردازش مرز است.

EES سیستمی را برای ثبت اطلاعات بیومتریک و اطلاعات پاسپورت در اولین ورود مسافران به یک کشور اتحادیه اروپا معرفی خواهد کرد.

علیرغم مشکلات متعدد، قرار است امسال اجرایی شود. خطوط هوایی هشدار داده اند که راه اندازی احتمالاً مسافران را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می دهد.

یکی از نگرانی های اصلی، پایان احتمالی رزروهای لحظه آخری است.

در حال حاضر، مسافران باید اطلاعات پیشرفته مسافر (API) شامل نام، شماره پاسپورت و تاریخ تولد را قبل از پرواز ارائه دهند.

با استفاده از EES، این فرآیند دقیق‌تر می‌شود و خطوط هوایی را ملزم می‌کند تا 48 ساعت قبل از پرواز مجوز سفر دریافت کنند.

خطوط هوایی باید API را برای تأیید ارسال کنند و پاسخی دریافت خواهند کرد که نشان می دهد مسافران می توانند سوار شوند یا خیر. مسافرانی که قوانین را رعایت نمی کنند، جریمه هایی را برای شرکت های هواپیمایی به همراه خواهند داشت.

این الزام جدید می تواند مانع فروش بلیط لحظه آخری شود.

رایان ایرشرکت مادر، همراه با سایر خطوط هوایی مقرون به صرفه، ابراز نگرانی کرده و اظهار داشته است که مهلت 48 ساعته “خیلی طولانی است” و “از فروش دیرهنگام بلیت جلوگیری می کند.”

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) همچنین هشدار داده است مسافرانی که دارای مجوز اقامت یا ویزای اقامت طولانی مدت برای کشورهای اتحادیه اروپا هستند، ممکن است با تاخیر بیشتری در دروازه های سوار شدن به هواپیما مواجه شوند.

علاوه بر تأثیرگذاری بر رزروهای لحظه آخری، خطوط هوایی نگران زمان انتظار طولانی تر در کنترل مرز و پشتیبانی ناکافی برای حل مشکلات در طول راه اندازی EES هستند.

خطوط هوایی اروپا (A4E)، یک گروه صنعتی، نگرانی‌های خود را در مورد مسائل حل‌نشده‌ای که می‌تواند مانع از معرفی یکپارچه EES شود، ابراز کرد.

نامه مشترک A4E و IATA به Ylva Johansson، کمیسر اتحادیه اروپا در امور داخلی، این مسائل از جمله عدم پشتیبانی 24 ساعته، تست ملی ناسازگار، و تاخیر در برنامه پیش ثبت نام را تشریح کرد.

در این نامه همچنین بر افزایش زمان پردازش مرزی تاکید شده است و پیش بینی ها حاکی از افزایش 30 تا 50 درصدی زمان مورد نیاز است.

در حالی که اتحادیه اروپا انتظار دارد ثبت نام اولیه بیومتریک برای هر نفر 90 ثانیه تا دو دقیقه طول بکشد، خطوط هوایی نگران تاخیرهای قابل توجه هستند.

در ابتدا برای می 2022 برنامه ریزی شده بود، راه اندازی EES قبلاً با تاخیرهای متعددی روبرو شده است. خطوط هوایی از اتحادیه اروپا می خواهند که مقدمات را برای اطمینان از معرفی یکپارچه در پاییز امسال تسریع بخشد.

این کمیسیون اروپاییگزارش وضعیت شینگن از کشورهای عضو می‌خواهد که آمادگی‌ها را تسریع کنند و بر نیاز به هماهنگی بین خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و سایر ذینفعان برای حمایت از اجرای روان EES تاکید می‌کند.

پست اتحادیه اروپا برای راه اندازی EES، خطوط هوایی به مسافران هشدار می دهد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز

Blog

Google با Travalyst مانند Booking.com، Expedia و Skyscanner برای اندازه‌گیری آلاینده‌های خطوط هوایی برای تقویت صنعت هوانوردی شریک می‌شود.

صفحه اصلی » اخبار خطوط هوایی » Google با Travalyst مانند Booking.com، Expedia و Skyscanner برای اندازه‌گیری آلاینده‌های خطوط هوایی برای تقویت صنعت هوانوردی شریک

ادامه مطلب »