راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی PLAY با مشارکت جدید Dohop اتصال را تقویت می کند



زمان خواندن: 3 دقایق

PLAY Airlines

در ماه مه 2024، PLAY Airlines 146,692 مسافر را جابجا کرد که نشان دهنده افزایش 14 درصدی نسبت به 128,847 مسافر در ماه مه 2023 است. ضریب بار از 84.8 درصد در سال گذشته به 86.4 درصد بهبود یافته است، ادامه روند PLAY برای افزایش فاکتورهای بار در حالی که کیلومترهای صندلی موجود (ASKs) را 11 درصد افزایش می دهد. در طول سال درآمد هر کیلومتر مسافر (RPK) نیز نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.

از مسافران در ماه می 2024، 29.9٪ از ایسلند، 22.4٪ به ایسلند و 47.7٪ مسافران اتصال (VIA) بودند. این ماه به ویژه برای ترافیک از ایسلند، از جمله سهم VIA، قوی بود. از نظر تاریخی، تقاضا برای پرواز به ایسلند در ماه مه کم بوده است، اما این نتایج انعطاف پذیری شبکه PLAY را برای انطباق با تغییرات فصلی برجسته می کند.

عملکرد به موقع PLAY در ماه می 2024 86.8 درصد بود که از هدف سالانه 85 درصد فراتر رفت.

توافقنامه جدید GDS و مشارکت گسترده با Dohop

خطوط هوایی PLAY همکاری خود را با Dohop گسترش داده است و PLAY Connect را برای تبدیل شدن به یک شریک خرده فروشی راه اندازی کرده است. این سرویس جدید، PLAY را با شرکای مانند نروژی، خطوط هوایی آزور، و اسکای اکسپرس وصل می‌کند و به زودی تعداد بیشتری به آن‌ها ملحق می‌شوند. PLAY Connect صدها پرواز هفتگی در سراسر جهان را به مشتریان ارائه می دهد و 80 مقصد جدید را به 40 مقصدی که PLAY در حال حاضر در اروپا و آمریکای شمالی ارائه می کند اضافه می کند.
علاوه بر این، PLAY با GO7، یک رهبر جهانی در فناوری خطوط هوایی، برای گسترش قابلیت های توزیع خود شریک شده است. از طریق GO7، PLAY اکنون در سیستم‌های توزیع جهانی (GDS) در سراسر جهان در دسترس است و آژانس‌های مسافرتی را قادر می‌سازد تا پروازهای PLAY را در سطح جهانی رزرو کنند.

Einar Örn Ólafsson، مدیر عامل شرکت هواپیمایی PLAY: ما نتایج مناسبی را برای ماه می نشان می دهیم. تعداد مسافران و ضریب بار ما در حال افزایش است در حالی که ما کیلومتر صندلی در دسترس خود را افزایش می دهیم. این یک نشانه مثبت است، اما ما می‌خواهیم برای فصل اوج آینده بهتر عمل کنیم و مصمم به انجام این کار هستیم.

ما شاهد تقاضای قابل توجهی برای پروازها از ایسلند هستیم و پروازهای VIA ما به ما این امکان را داده است که ضریب بار مناسبی را حفظ کنیم، علیرغم اینکه تقاضا برای پرواز به ایسلند کمی متزلزل شده است.

چند دلیل وجود دارد که چرا تقاضا برای پرواز به ایسلند انتظارات ما را برآورده نکرده است. اول، پوشش گمراه کننده فعالیت های آتشفشانی در شبه جزیره ریکیانس است. علاوه بر این، کشورهای همسایه ما تلاش های بازاریابی قوی ای را آغاز کرده اند که موفقیت آمیز بوده و به نفع صنایع و خزانه های گردشگری آنهاست. برای افزایش تقاضا برای پروازها به ایسلند، به تلاشی هماهنگ از سوی صنعت گردشگری ایسلند و همچنین حمایت قابل توجهی از سوی مقامات نیاز داریم. با فشار قوی از همه طرف ها، من معتقدم که می توانیم تقاضا برای پرواز به ایسلند را افزایش دهیم و بازدیدکنندگان بیشتری را برای تجربه کشور شگفت انگیز خود جذب کنیم.

ماه مه از نظر عملیاتی رضایت بخش بود، همانطور که عملکرد به موقع ما 86.8٪ نشان داد. این دستاورد نتیجه کار فوق العاده ای است که همکاران من در PLAY در یک ماه گذشته انجام داده اند. آنها برای ارائه عملکرد به موقعی که بیش از هدف سالانه 85 درصدی ما است، سزاوار ستایش هستند.

قراردادهای جدید با Dohop و GO7 گام های مهمی برای PLAY هستند و مشخصات ما را هم در آمریکای شمالی و هم در اروپا افزایش می دهند. همکاری گسترده ما با Dohop ارتباطات متنوعی را برای مشتریان فراهم می کند و به آنها امکان می دهد با هزینه کمتری به مقصد رویایی خود برسند. توافق با GO7 پروازهای ما را در دسترس گروه بزرگی از آژانس های مسافرتی قرار می دهد و برند ما را به بازارهای موجود و جدید گسترش می دهد.

پست خطوط هوایی PLAY با مشارکت جدید Dohop اتصال را تقویت می کند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز