راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

بوتان 50 سالگرد گردشگری را با نمایشگاه جاده ای ویژه هند از 17 تا 21 ژوئن جشن می گیرد، ET TravelWorld


به مناسبت 50 سالگی گردشگری، بوتان از 17 تا 21 ژوئن 2024 یک نمایشگاه جاده ای ویژه هند را با تمرکز بر سفر تابستانی. هند از زمان باز شدن درهای خود به روی گردشگری در سال 1974، یکی از مهم ترین بازارهای بوتان باقی مانده است. با نزدیک شدن به فصل اوج تعطیلات در هند، این نمایش جاده ای چهار شهر بزرگ را شامل می شود: دهلی، بمبئی، کلکته و احمدآباد. این رویداد بستری را برای صنعت مسافرت حرفه ای ها برای تعامل، کشف فرصت های تجاری و برنامه ریزی تجربیات منحصر به فرد سفر در بوتان.

بوتان به یک مقصد برتر تبدیل شده است مسافران هندی، به ویژه در ماه های تابستان. تنها در ماه مه 2024، 19212 مسافر هندی از بوتان بازدید کردند که نسبت به آوریل 100 درصد افزایش را نشان می دهد. گردشگران هندی مجذوب میراث غنی بوتان، هدیه های معنوی و زیبایی های طبیعی خیره کننده هستند.

چهار شهر هند نمایش جاده برای تسهیل شبکه، همکاری و گسترش تجارت برای متخصصان صنعت طراحی شده است. نمایشگاه‌های جاده‌ای خریداران شرکت‌ها، MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها)، بخش‌های لوکس و اوقات فراغت را هدف قرار می‌دهند و راه‌های جدیدی را برای مشارکت و رشد باز می‌کنند.

پاریس ممکن است جستجو شود، اما مونیخ رزرو شده است: درک ترجیحات سفر گردشگران هندی

آلمان در رزرو هتل از فرانسه پیشی گرفته است، علیرغم اینکه پاریس پرجستجوترین مقصد هند است. برخلاف داده‌های جستجو، آلمان در رزرو هتل‌های واقعی از فرانسه پیشی گرفته است و ۱۹ درصد از کل رزروها را از هند دریافت کرده است، در حالی که فرانسه ۱۶ درصد است. کارایی فرآیند ویزا، مقرون به صرفه بودن و موقعیت استراتژیک آن در اروپا، آلمان را به انتخابی ارجح برای بسیاری تبدیل کرده است.

حدود 20 غرفه‌دار بوتانی، از جمله اپراتورهای تور، هتل‌ها و خطوط هوایی، در نمایشگاه جاده‌ای شرکت خواهند کرد و پیشنهادات، بسته‌ها و تبلیغات ویژه را به نمایش خواهند گذاشت. در هر رویداد عناصر فرهنگی سنتی بوتان و قرعه‌کشی‌های خوش شانسی هیجان‌انگیز به همراه بلیط‌های پرواز برگشت به بوتان به عنوان جوایز ارائه می‌شود.کاریسا نیما، افسر ارشد بازاریابی، گردشگری بوتان، اظهار داشت: “بوتان هیجان زده است که زیبایی بوتان را از طریق این نمایش جاده ای برای دوستان خود در هند به ارمغان بیاورد. بوتان ترکیبی منحصر به فرد از طبیعت، فرهنگ و معنویت را ارائه می دهد که شبیه هیچ جای دیگری در جهان نیست. ما از همه متخصصان تجارت مسافرتی دعوت می کنیم تا در این رویداد معتبر به ما بپیوندند و با خریداران برتر این صنعت تعامل داشته باشند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا کشور شگفت انگیز خود را با مسافران هندی به اشتراک بگذاریم و آنها را به کشف جادوی بوتان دعوت کنیم.

برنامه نمایش جاده: 17 ژوئن – دهلی، 18 ژوئن – احمدآباد، 20 ژوئن – بمبئی و 21 ژوئن – کلکته.

این رویداد اختصاصی دارای فضاهای محدود است و شرکت بر اساس اولویت با اولویت خواهد بود.

  • منتشر شده در 7 ژوئن 2024 ساعت 05:24 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم