راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ایرباس با SIDBI برای حمایت از تامین مالی هلیکوپتر در هند، ET TravelWorld، شریک می شود


ایرباس و SIDBI نیروهای خود را ملحق کردند تا خرید هلیکوپترهای ایرباس را آسان تر کنند اپراتورهای عمرانی هند. SIDBI تامین مالی خواهد کرد در حالی که ایرباس تخصص صنعت را ارائه می دهد. تفاهم نامه توسط راهول پریادارشی، مدیر کل SIDBI و سانی گوگل، رئیس هلیکوپترهای ایرباس، هند و جنوب آسیا. این همکاری نشان‌دهنده هجوم مهم SIDBI در آن است تامین مالی هلیکوپتر و تامین نیازهای مالی و توسعه بخش بال چرخشی هند که به سرعت در حال رشد است.

«توافق ما با SIDBI خرید هلیکوپترهای غیرنظامی ما را برای شرکت‌های هندی آسان‌تر می‌کند. این موضوع اهمیت این هلیکوپترها را برای توسعه هند بیشتر خواهد کرد. سانی گوگلانی، رئیس هلیکوپترهای ایرباس، هند و آسیای جنوبی، با ترکیب هلیکوپترهای عالی و دانش صنعت خود با تامین مالی مقرون به صرفه SIDBI، می‌توانیم بازار هلیکوپترهای غیرنظامی هند را به طور قابل توجهی رشد دهیم.

EaseMyTrip، SIDBI و گردشگری اوتاراکند برنامه کارآفرینی Homestay را راه اندازی کردند

این برنامه که در آوریل آغاز شده و تا ماه می ادامه دارد، 150 صاحب خانه را هدف قرار می دهد و آموزش های ضروری در مدیریت مهمان نوازی و شیوه های پایدار را به آنها ارائه می دهد. برنامه درسی یادگیری کلاس درس را با جلسات عملی ترکیب می‌کند و به گواهینامه EaseMyTrip، بانک توسعه صنایع کوچک هند و هیئت توسعه گردشگری اوتاراکند ختم می‌شود.

راهول پریادارشی، مدیر کل SIDBI، “این منطقه جدیدی برای تامین مالی اپراتورهای هلیکوپتر توسط SIDBI است و انتظار می رود راه های جدیدی برای تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط ​​مرتبط با این بخش باز کند.” بخش بال با تسهیل دسترسی آسان تر به منابع مالی، این همکاری آماده است تا به گسترش بازار هلیکوپترهای غیرنظامی دامن بزند و پتانسیل آن را برای کاربردهای مختلف از جمله خدمات فوریت های پزشکی، توسعه زیرساخت ها و گردشگری باز کند.

بانک توسعه صنایع کوچک هند بر اساس قانون پارلمان در سال 1990 تأسیس شد. SIDBI موظف است به عنوان مؤسسه مالی اصلی برای اجرای دستور کار سه گانه ارتقاء، تأمین مالی و توسعه بخش MSME و هماهنگی عملکردهای مختلف فعالیت کند. موسساتی که فعالیت های مشابهی دارند.

  • منتشر شده در 20 مه 2024 ساعت 16:45 IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم