راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گردشگری آذربایجان BRANDit را به عنوان نماینده هند، ET TravelWorld منصوب می کند


را هیئت گردشگری آذربایجان میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی در مومبا برای اعلام یک نقطه عطف مهم در آذربایجان-هند بود روابط گردشگری. در این مراسم، هیئت گردشگری انتصاب BRANDit به عنوان دفتر نمایندگی جدید در هند، بر علاقه روزافزون مسافران هندی به آذربایجان.

در طول این رویداد، فلوریان سنگستشمید، مدیر عامل شرکت گردشگری آذربایجان هیئت مدیره، و لوبینا شیرازیمدیر عامل BRANDit، بینش و برنامه های آینده خود را برای افزایش دیده شدن آذربایجان در بازار هند به اشتراک گذاشت.

“روابط گردشگری بین آذربایجان و هند با افزایش تعداد مسافران و بسیاری از تجربیات نوظهور جدید و فرصت های گردشگری برای هندی ها، از جمله تعطیلات خانوادگی و انفرادی، عروسی های مقصد، فیلمبرداری فیلم های بالیوود و تامیل در اوج تاریخی است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته. با انتصاب BRANDit به عنوان دفتر نمایندگی ما، تعداد گردشگران هندی که از آذربایجان بازدید می کنند از دو برابر افزایش یافته است.

Sengstschmid همچنین از تکمیل موفقیت آمیز یک نمایشگاه جاده ای در سه شهر هند – بنگلور، پونا و کلکته – با حضور نمایندگان برتر تجارت مسافرتی هند با هدف تقویت مشارکت های گردشگری خبر داد.

پس از سخنان او، لوبینا شیرازی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، BRANDit اشتیاق خود را برای این همکاری ابراز کرد. ما از شراکت با هیئت گردشگری آذربایجان به عنوان بخشی از سبد رو به رشد BRANDit خوشحالیم. هدف از همکاری ما پرده برداری از گنجینه های پنهان آذربایجان و ارتباط هندی ها با تجربیات منحصر به فرد آن و استفاده از تخصص ما در بازار خارجی هند، تجارت مسافرتی و رسانه ها برای جلب علاقه روزافزون به مقصد است.”

محبوبیت فزاینده آذربایجان در بین گردشگران هندی به پروازهای قابل دسترسی، فرآیند ویزای الکترونیکی بدون دردسر و محیط فرهنگی و تجاری پر جنب و جوش آن نسبت داده می شود. ویزای الکترونیکی که در عرض 3 روز از evisa.gov.az فقط با 26 دلار دریافت می شود، همراه با پروازهای بدون توقف، سفر به آذربایجان را بدون مشکل می کند.

سازمان ترویج گردشگری موریس نمایشگاه جاده ای سه شهر در هند را به پایان رساند

سازمان ارتقای گردشگری موریس (MTPA) با بازدید از پونا، چنای و جیپور، نمایشگاه جاده ای موفق سه شهر در هند را به پایان می رساند. این هیئت به رهبری مدیر آرویند بوندون، رشد مشارکتی در بخش گردشگری را ترویج کرد. همچنین، دولت موریس دارای ویزای یک‌بار ورود است که در فرودگاه دریافت می‌شود و سفر از هند را تسهیل می‌کند.

در حال حاضر خطوط هوایی آزال چهار بار در هفته بین باکو و بمبئی و سه بار در هفته بین باکو و دهلی نو پرواز دارد. IndiGo همچنین پروازهای روزانه را از باکو به دهلی انجام می دهد و قصد دارد مسیر جدیدی را از باکو به بمبئی معرفی کند. آذربایجان که در چهارراه اروپا و آسیا قرار دارد، دارای تاریخ غنی 5000 ساله است. این یک مقصد ایده آل برای تعطیلات خانوادگی، مسافران انفرادی و عروسی است. فرهنگ متنوع این کشور، تحت تاثیر جاده بزرگ ابریشم، جاذبه های متعددی را ارائه می دهد. نکات کلیدی عبارتند از:

زیرساخت‌های درجه یک آذربایجان، از جمله فرودگاه بین‌المللی باکو با رتبه 5 ستاره Skytrax، هتل‌های زنجیره‌ای، برج‌های نمادین شعله، و امکانات برتر مانند مرکز کنگره باکو و مرکز حیدر علی‌اف، آن را به مقصدی ایده‌آل برای رویدادهای گردشگری و تجاری تبدیل کرده است. آذربایجان امسال میزبان COP29 در پاییز خواهد بود و برجستگی خود را در صحنه جهانی بیشتر خواهد کرد.

  • منتشر شده در 8 ژوئن 2024 ساعت 06:26 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم