راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

برنامه اخلاص سحابات فرصت های سودآور در عمره و خدمات اسلامی را معرفی می کند



زمان خواندن: 2 دقایق

با احترام Com

Ikhlas Com Travel & Umrah Sdn Bhd (ikhlas.com)، همراه با شریک شرکتی خود Halo Telco، برنامه IKHLAS Sahabat را راه اندازی کرده است. این ابتکار با هدف توانمندسازی افراد از طریق ایجاد فرصت‌هایی برای کسب درآمد جانبی قابل توجه از طریق فروش بسته‌های عمره و سفر مسلمانان پسند همراه با خدمات سبک زندگی اسلامی مانند قربان، عقیقه، زکات و غیره انجام می‌شود.

این برنامه یک تلاش مشترک بین ikhlas.com و Halo Telco است که برای پرورش کارآفرینان رقابتی با ارائه مزایای مختلف، از جمله درآمد بالقوه تا 6000 رینگیت، پوشش پزشکی، و پروازهای ایرآسیا با تخفیف طراحی شده است.

اخلاص کمارودین، مدیر اجرایی ikhlas.com گفت: “این همکاری فرصتی را برای مالزیایی ها ایجاد می کند تا با کمک به زائران بالقوه برای انجام عمره با بسته های عمره مقرون به صرفه IKHLAS، کمیسیون های سودآور ایجاد کنند.

وی گفت: «اخلاس سحابات در صورتی که سالانه حداقل 200 زائر اخلاص را تأمین کنند، می توانند از مزایای دیگری مانند امکان انجام عمره به صورت رایگان و کمک هزینه اولیه برخوردار شوند».

شوککس رحیم، مدیر اجرایی Halo Telco گفت“Halo Telco جستجوی عوامل را با یک سریال نمایش جاده ای در سراسر کشور تقویت می کند تا مزایا و نحوه ثبت نام به عنوان IKHLAS Sahabat را پس از جشن های Hari Raya Aidiladha توضیح دهد.

او گفت: «نکته جالبتر این است که IKHLAS Sahabat فقط باید دو بار در هفته برای کار بیاید، اما فرصتی برای بهره مندی از مزایایی مانند کمک هزینه ماهانه، EPF، SOCSO و کسر زکات و همچنین پوشش پزشکی برای خانواده های خود دارد.

ikhlas.com که در اکتبر 2020 در طول همه گیری همه گیر تأسیس شد، پلتفرمی است که به طور خاص به مسلمانان ارائه می دهد و انجام وظایف دینی آنها را تسهیل می کند. این سایت طیف وسیعی از گزینه های سفر حلال و خدمات مطابق با شریعت، از جمله زکات، صدقه، عقیقه، فدیه و قربان را با مشارکت ایر آسیا ایکس و سایر شرکت های وابسته ارائه می دهد.

پست برنامه اخلاص سحابات فرصت های سودآور در عمره و خدمات اسلامی را معرفی می کند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز