راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

عمان ایر و سلام ایر آخرین شراکت مشترک خود را راه اندازی کردند



زمان خواندن: < 1 دقیقه

عمان ایر

عمان ایر و سلام ایر آخرین شراکت مشترک خطوط هوایی عمان را راه اندازی کرده اند که طیف گسترده ای از گزینه های سفر در داخل سلطان نشین و فراتر از آن را به مسافران ارائه می دهد.

طی نشستی با مقامات ارشد، شرکت های هواپیمایی در مورد چشم انداز آینده خود به عنوان حامل های ملی و تعهد مشترک خود برای حمایت از اهداف گردشگری کشور به عنوان بخشی از عمان‘s 2040 Vison، بیانیه ای گفت.

کان کورفیاتیس، مدیر اجرایی عمان ایر، گفت: “ما از این همکاری مشترک مشترک بین عمان ایر و سلام ایر و تقویت همکاری خود هیجان زده هستیم.

این آخرین پیشرفت ما را قادر می‌سازد تا به طور مشترک گزینه‌های انتخاب و زمان‌بندی بیشتری را ارائه دهیم که هم به نفع مشتریان ما است و هم به جاه‌طلبی‌های گردشگری کشور خدمت می‌کند.»

آدریان همیلتون مانز، مدیر اجرایی سلام ایر گفت: «ما از تقویت بیشتر همکاری خود با عمان ایر هیجان زده هستیم. “

این قرارداد اشتراک کد توسعه یافته نشان دهنده تعهد مشترک ما برای ارائه گزینه های سفر بی نظیر و خدمات برتر به مسافران است.

با هم، ما مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنیم که با احساسات وزارت حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات و چشم‌انداز کلی عمان 2040 هماهنگ شویم. بنابراین، تعهد خود را به برتری رانندگی در بخش هوانوردی و ترویج عمان به عنوان یک مقصد برتر سفر تقویت می کنیم.

در بیانیه آمده است که در مرحله اول که از 4 ژوئیه اعمال می شود، مسافران می توانند سفر خود را در منتخبی از مسیرهای سلام ایر که به شبکه عمان ایر متصل می شوند رزرو کنند و پس از اجرای موفقیت آمیز، مقاصد بیشتری به آن اضافه شود.

پست عمان ایر و سلام ایر آخرین شراکت مشترک خود را راه اندازی کردند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز