راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

از Orchid به The Den سفر پریانکا رائو تا تبدیل شدن به رئیس منابع انسانی در هتل مجلل Bengaluru



زمان خواندن: 2 دقایق

دن پریانکا

پریانکا رائو می پیوندد دن بنگالور به عنوان مدیر منابع انسانی، با 13 سال تخصص از هتل های برتر در سراسر کشور.

Den Bengaluru، یک هتل مجلل نخبه، از Priyanka Rao به عنوان مدیر جدید منابع انسانی خود استقبال کرده است. پریانکا با داشتن بیش از سیزده سال تجربه گسترده در هتل های برتر در سراسر کشور، پیشینه ای چشمگیر به ارمغان می آورد.

تخصص او شامل سوابق قوی در راهبری و نوآوری شیوه های منابع انسانی است، جایی که او تلاش ها را در تقویت فرهنگ سازمانی، مدیریت روابط کارکنان، هدایت استعدادیابی، و نظارت بر آموزش و ابتکارات توسعه رهبری می کند.

پریانکا قبل از آخرین نقشش در The Den Bengaluru، مهارت‌های خود را در گروه هتل‌های Orchid ارائه کرد و با سایر گروه‌های مهمان‌نوازی معتبر مانند هتل‌های هایت، هتل‌های چهار فصل و هتل‌های ماریوت ارتباط چشمگیری داشت. پریانکا که به خاطر مهارت‌های برجسته‌اش در حل مسئله شناخته می‌شود، همواره نقش مهمی در تدوین و اجرای استراتژی‌های منابع انسانی که از اهداف گسترده‌تر سازمان‌هایش پشتیبانی می‌کنند، ایفا کرده است.

هنگام صحبت در مورد قرار ملاقاتش در The Den Bengaluru، پریانکا نظر داد“من مفتخرم که به The Den Bengaluru بپیوندم و مشتاقانه منتظر مشارکت در موفقیت و رشد مداوم این هتل معتبر هستم. من هیجان زده هستم که با چنین تیم با استعدادی کار کنم و از کارمندان خود در ارائه خدمات استثنایی به مهمانانمان حمایت کنم. “

اظهار نظر در مورد قرار ملاقات وینش گوپتا، مدیر کل The Den، اظهار داشت ما خوشحالیم که به پریانکا رائو در تیم رهبری خود خوش آمد می‌گوییم، پیشینه گسترده او در بخش مهمان‌نوازی لوکس و تعهد به تعالی، او را به کاندیدای ایده‌آل برای رهبری بخش منابع انسانی تبدیل می‌کند، زیرا ما همچنان به ارتقای تجربه مهمان خود و پرورش یک محیط پویا و فراگیر ادامه می‌دهیم. محل کار.”

پست از Orchid به The Den سفر پریانکا رائو تا تبدیل شدن به رئیس منابع انسانی در هتل مجلل Bengaluru اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز