راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

قطر ایرویز و خطوط هوایی مالزی همکاری خود را با آخرین بار همکاری گسترش دادند



زمان خواندن: 2 دقایق

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر گروه و گروه هوانوردی مالزی با امضای یادداشت تفاهم بین قطر ایرویز کارگو و MASkargo، زیرمجموعه باربری گروه هواپیمایی مالزی، اتحاد خود را به عنوان شرکای oneworld تعمیق کردند. هدف این تفاهم نامه افزایش خدمات باربری و هم افزایی عملیاتی آنهاست. این بر اساس توافقنامه توسعه یافته اشتراک کد از سال 2022 بین قطر ایرویز و خطوط هوایی مالزی است که اتصال را برای مسافران افزایش داد.

از طریق این توافقنامه تجاری مشترک باربری، خطوط هوایی از نقاط قوت شبکه و ظرفیت ناوگان ترکیبی خود برای افزایش خدمات بار استفاده خواهند کرد. MASkargo از دسترسی به شبکه جهانی گسترده باربری قطر ایرویز سود خواهد برد و قطر ایرویز کارگو دامنه خود را به بازار رو به رشد APAC، از جمله مقاصد جدید و افزایش ظرفیت در مکان های موجود، گسترش خواهد داد.

علاوه بر این، هر دو شرکت از فرودگاه بین‌المللی حمد (DOH) و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور (KUL) به عنوان قطب‌های کلیدی برای پشتیبانی از شبکه‌های ترکیبی خود استفاده خواهند کرد. این استراتژی با رشد امکانات باربری قطر ایرویز، از جمله ترمینال باربری جدید و توسعه یافته در دوحه پشتیبانی می شود.

این مشارکت با استراتژی‌های رشد هر دو شرکت هواپیمایی مطابقت دارد. قطر ایرویز کارگو، به عنوان مشتری راه اندازی هواپیمای باری بوئینگ 777-8، 34 هواپیما را با گزینه هایی برای 16 هواپیما دیگر تضمین کرده است. در همین حال، خطوط هوایی مالزی 20 هواپیمای جدید A330neo را برای خدمات مسافری خود اضافه کرده است که از حمل و نقل بار نیز پشتیبانی می کند.

مدیر اجرایی گروه قطر ایرویز، انگ. بدر محمد المیروی گفت: تفاهم نامه جدید ما با گروه هوانوردی مالزی گواهی بر تعمیق روابط ما با مالزی و بازار یکپارچه APAC است. این همکاری استراتژیک با مایکیشریک جهانی برای پیوند شبکه های حمل و نقل و شکم ما با عرضه و ظرفیت محصول باری ما، به ما امکان می دهد روابط خود را بیشتر تقویت کنیم و پیوندهای نزدیک بین خطوط هوایی خود را تقویت کنیم.

مدیر عامل گروه گروه هوانوردی مالزی، کاپیتان ایزهام اسماعیل، گفت: گسترش همکاری ما با قطر ایرویز کارگو نقطه عطف مهمی برای MASkargo است. این همکاری نه تنها ارائه محصول و قابلیت‌های عملیاتی ما را افزایش می‌دهد، بلکه موقعیت ما را در بازار جهانی کالا تقویت می‌کند. با استفاده از نقاط قوت یکدیگر، ما آماده ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان خود هستیم و با هم به رشد قابل توجهی دست یابیم.

قطر ایرویز و مالزی ایرلاینز از زمان آغاز همکاری مشترک کد خود در سال 2004، مشارکت خود را به طور قابل توجهی گسترش داده اند، در حال حاضر شامل 62 مقصد اشتراک کد در مناطق مختلف از جمله مالزی، آسیای جنوب شرقی، استرالیا، نیوزیلند، خاورمیانه، اروپا، قاره آمریکا و آفریقا است. .

در سال 2022، خطوط هوایی همچنین یک تفاهم نامه استراتژیک امضا کردند تا شراکت با خطوط هوایی مسافربری خود را تقویت کنند، انتخاب های پروازی بیشتر، طیف وسیع تری از مقاصد و افزایش انعطاف پذیری مسافران را ارائه دهند.

پست قطر ایرویز و خطوط هوایی مالزی همکاری خود را با آخرین بار همکاری گسترش دادند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز