راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

راس الخیمه چشم به افزایش 20 درصدی در ورود گردشگران از هند دارد، ET TravelWorld




<p>راکی فیلیپس، مدیر عامل، سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه.</p>
<p>“/><figcaption class=راکی فیلیپس، مدیر عامل سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه.

راس الخیمهیکی از هفت امارت در امارات متحده عربی بیش از 20 درصد چشمگیر است رشد در ورودی های توریستی از هند با هدفمند کمپین های بازاریابی و اضافه شدن از هتل های جدید، امارت سازمان توسعه گردشگری مدیر عامل راکی فیلیپس گفته است.

“در سال 2023، شاهد افزایش قابل توجه بازدیدکنندگان از هند بودیم که 20 درصد در مقایسه با آمار سال 2022 افزایش داشت. این نشان دهنده بهبود و رشد قوی در مقایسه با سال 2019 است. برای سال 2024، ما انتظار داریم رشد سالانه بیش از 20 درصد باشد. فیلیپس در مصاحبه ای از طریق ایمیل به PTI گفت، با کمپین های بازاریابی هدفمند و معرفی هتل ها و جاذبه های جدید که در بین مسافران هندی طنین انداز می شود.

او گفت که در سال 2023، راس الخیمه با 1.22 میلیون بازدیدکننده از بالاترین تعداد بازدیدهای شبانه استقبال کرد و از رکورد قبلی 1.13 میلیون بازدیدکننده در سال 2022 فراتر رفت.

“این رشد نشان‌دهنده تلاش‌های استراتژیک ما در ارتقای پیشنهادات گردشگری و ترویج امارات در سطح جهانی است. برای سال 2024، رشد مداوم را پیش‌بینی می‌کنیم و با معرفی هتل‌ها و تجربیات جدید که طیف متنوعی را ارائه می‌کنند، 10 درصد افزایش در تعداد ورودی‌ها پیش‌بینی می‌کنیم. از مسافران.»

او گفت که هند پنجمین بازار بزرگ راس الخیمه پس از روسیه، آلمان، بریتانیا و قزاقستان است و این رشد ثابت هند است. گردشگران بر جذابیت فزاینده راس الخیمه به عنوان یک مقصد ترجیحی برای مسافران هندی تاکید می کند.

وقتی از فیلیپس پرسیده شد که گردشگران هندی به طور متوسط ​​چقدر خرج می کنند، گفت: “در حالی که به دلیل عوامل مختلف نمی توانم ارقام دقیقی ارائه کنم، با این حال، می توانم با اطمینان بگویم که گردشگران هندی از جمله مهم ترین کمک کنندگان به اقتصاد گردشگری ما در امارات هستند.”

بر اساس آخرین داده های Euromonitor International، مسافران هندی به طور متوسط ​​1200 دلار در هر سفر به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC) هزینه می کنند.

به علاوه، فیلیپس گفت، اکثر گردشگران هندی که از راس الخیمه بازدید می کنند، خانواده ها، علاقه مندان به ماجراجویی و سلامتی هستند. او اظهار داشت، با این حال، روند رو به رشدی از زوج های جوان و ماه عسل وجود دارد که راس الخیمه را به دلیل ترکیب منحصر به فرد آن از ماجراجویی، تجمل و آرامش انتخاب می کنند.

گردشگری آذربایجان BRANDit را به عنوان نماینده هند منصوب می کند

Florian Sengstschmid، مدیر عامل هیئت گردشگری آذربایجان، و Lubaina Sheerazi، مدیر عامل BRANDit، بینش و برنامه های آینده خود را برای افزایش دید آذربایجان در بازار هند به اشتراک گذاشتند. محبوبیت فزاینده آذربایجان در بین گردشگران هندی به پروازهای قابل دسترسی، فرآیند ویزای الکترونیکی بدون دردسر و محیط فرهنگی و تجاری پر جنب و جوش آن نسبت داده می شود. ویزای الکترونیکی که در عرض 3 روز از evisa.gov.az فقط با 26 دلار دریافت می شود، همراه با پروازهای بدون توقف، سفر به آذربایجان را بدون مشکل می کند.

“در سال 2024، هدف ما جذب طیف متنوعی از بخش‌ها از هند، از جمله تعطیلات خانوادگی، علاقه‌مندان به ماجراجویی، و مسافران لوکس است. ما همچنین بر ترویج جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها (MICE) گردشگری تمرکز کرده‌ایم. عروسی‌ها نیز مهم هستند. برای ما، و ما شاهد علاقه فزاینده ای به آن بوده ایم عروسی های مقصد. امارات ما مجموعه ای از مکان های عروسی خیره کننده، از استراحتگاه های ساحلی گرفته تا واحه های صحرایی را ارائه می دهد و ما با شرکای خود در هند همکاری نزدیک داریم.

فیلیپس گفت، اتصال هوایی قوی بین امارات و هند نیز به رونق گردشگری از هند با پروازهای مستقیم متعدد که فقط بیش از سه ساعت طول می کشد، کمک خواهد کرد. وی افزود: «رأس الخیمه از نزدیکی خود به فرودگاه بین‌المللی دبی، یکی از شلوغ‌ترین و به خوبی متصل‌ترین فرودگاه‌های جهان، که تنها 45 دقیقه با شما فاصله دارد، سود می‌برد.»

او گفت برای حفظ شتاب کنونی ورود گردشگران از هند، سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه در نمایش های جاده ای، رویدادهای رسانه ای، سفرهای خانوادگی، و رویدادهای اختصاصی با برنامه ریزان پیشرو عروسی شرکت می کند.

“ما در حال ایجاد مشارکت های استراتژیک و اجرای کمپین های بازاریابی هدفمند برای افزایش پیشنهادات گردشگری خود هستیم. علاوه بر این، ما در حال دو برابر کردن خود هستیم. نمونه کارها مهمان نوازی فیلیپس افزود: با خط لوله ای از بیش از 20 ملک، قرار است در چند سال آینده، 7000 کلید به موجودی هتل فعلی اضافه شود.

  • منتشر شده در 10 ژوئن 2024 ساعت 07:16 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم