راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی آلاسکا در روز هیجان انگیز هوانوردی از هوانوردان آینده در هاوایی الهام می گیرد



زمان خواندن: 4 دقایق

خطوط هوایی آلاسکا در روز هوانوردی در سیاتل، نوجوانان پیشاهنگی از کایلوا، هاوایی را به وجد آورد و پروازهای شبیه ساز و بینش متخصصان هوانوردی را ارائه کرد. این رویداد با هدف الهام بخشیدن به جوانان برای دنبال کردن مشاغل در هوانوردی و هوافضا برگزار شد.

در طول روز، پیشاهنگان شبیه‌سازهای پروازی همهجانبه را اجرا می‌کردند، در تمرین‌های تخلیه اضطراری شرکت می‌کردند، و هواپیماها را در Sea-Tac Hangar آلاسکا بازدید می‌کردند و آرزوهای شغلی آینده‌شان را تقویت می‌کردند.

دو نوجوان ساکت و متمرکز بودند و به دقت تماشا می کردند که جب وان 17 ساله هواپیمای بوئینگ 737 را برای فرود آماده می کند.

“خوب، رفیق،متیو ماینرت گفت، در حالی که همکار پیشاهنگش، مناظر ناوبری را با نشانگرهایی روی باند فرودگاه ردیف می کرد.

چند ثانیه بعد جب به سلامت هواپیما را فرود آورد. با این حال، به جای تاکسی به ترمینال، صحنه مقابل آنها تنظیم مجدد می شود. حالا نوبت متیو بود که شبیه ساز پرواز را راه اندازی کند.

جب، متیو و چهار پیشاهنگ دیگر از کایلوا، هاوایی، در مرکز آموزش پرواز خطوط هوایی آلاسکا در سیاتل حضور داشتند و در روز هوانوردی شرکت کردند – رویداد سالانه آلاسکا که برای الهام بخشیدن به جوانان برای دنبال کردن مشاغل در هوانوردی و هوافضا طراحی شده است.

روز هوانوردی به جوانان این فرصت را می دهد که تجربه عملی کسب کنند و با متخصصان صنعت هوانوردی ارتباط برقرار کنند. کاپیتان تام راجرز این رویداد را در سال 2008 تأسیس کرد تا جوانان را با مسیرهای شغلی مختلف در هوانوردی آشنا کند. امسال، روز هوانوردی سیاتل پذیرای حدود 1500 شرکت کننده، از جمله پیشاهنگان، گروه های STEM، گشت هوایی مدنی و سایر کلوپ ها از سراسر شمال غرب اقیانوس آرام بود. قابل ذکر است، این اولین سالی است که خطوط هوایی آلاسکا جوانان را از هاوایی برای شرکت در روز هوانوردی پرواز می دهد.

استقبال از نسل بعدی هوانوردان

پیشاهنگان هاوایی از سربازان 331 و هوانوردی اکسپلورر هاوایی پست 2013 به دلیل علاقه شدیدشان به مشاغل هوانوردی انتخاب شدند. برنامه کاوش هوانوردی، وابسته به پیشاهنگان آمریکا، بر تجربیات یادگیری عملی تأکید دارد.

در طول روز، پیشاهنگان هاوایی دومین شبیه‌ساز پرواز همهجانبه را اجرا کردند، از طریق تمرین‌های تخلیه اضطراری درباره سیستم‌های ایمنی یاد گرفتند و از هواپیماهای مختلف در آشیانه Sea-Tac آلاسکا بازدید کردند. هواپیمای مورد علاقه آنها هلیکوپتر آپاچی بود که توسط ارتش ایالات متحده اداره می شد. آنها همچنین از مرکز عملیات شبکه خطوط هوایی آلاسکا بازدید کردند و در آنجا یاد گرفتند که چگونه تیم های مختلف برای مدیریت ایمن و کارآمد شبکه خطوط هوایی آلاسکا با یکدیگر همکاری می کنند.

برای پیشاهنگان، شرکت در روز هوانوردی، آرزوهای شغلی آینده آنها را تقویت کرد.

اکسپلورر می‌گوید: «من می‌خواهم تمام حرفه‌ام، تمام زندگی‌ام، پرواز باشد ناتان گراش. من با خلبانان و مهندسان مختلف زیادی آشنا شدم، و این واقعاً چشمانم را به میزان اهمیت هوانوردی باز کرد. با بزرگ شدن در هاوایی، شما فقط اندکی از آن را می بینید. با آمدن به اینجا، چیزهای زیادی را دیدم و با افراد زیادی آشنا شدم.»

“من یک آدم بزرگ هوانوردی هستم. من عاشق همه چیز هوانوردی هستم و از این فرصت استفاده کردم و به سیاتل آمدم جب، یک سرباز 331 پیشاهنگ زندگی که قصد دارد راه پدرش را با دنبال کردن شغلی به عنوان خلبان جنگنده تفنگداران دریایی ایالات متحده دنبال کند. “روز هوانوردی مرا هیجان زده تر کرد زیرا فرصت هایی در خارج از ارتش برای هوانوردی و برخی از مسیرهای شغلی جالب دیگر با هلیکوپتر وجود دارد که قبلاً از آنها مطلع نشده بودم.”

پدر جب، چاد وان، اکنون افسر اول خطوط هوایی هاوایی و رهبر نیروهای 331 است. او پس از 26 سال کار برجسته به عنوان خلبان تفنگداران دریایی به خطوط هوایی هاوایی پیوست.

افسر اول گفت: “هر زمانی که بتوانیم افق آنها را گسترش دهیم، به ویژه با دیدن چیزهایی دور از جزایر و دیدن روش های مختلف انجام کارها، این یک فرصت عالی است.” وان مربیان برای من بسیار مهم بودند، چه در بخش هوانوردی نظامی و چه در بخش هوانوردی تجاری. فکر می‌کنم همه ما می‌خواهیم به بازپرداخت و ارائه آن راهنمایی و آن جرقه به پیشاهنگی‌ها ادامه دهیم.»

داوطلبان شگفت انگیز ما

پیشاهنگان هاوایی در روز هوانوردی توسط Mauricio Guerra Escamez، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آلاسکا در سازمان مدیریت پروژه سازمانی هدایت شدند. روز هوانوردی یک ابتکار داوطلبانه است که بیش از 250 متخصص هوانوردی وقت خود را به مربیگری شرکت کنندگان جوان و به اشتراک گذاشتن بینش در مورد مشاغل خود اختصاص می دهند. بسیاری از این داوطلبان کارکنان فعلی یا بازنشسته خطوط هوایی آلاسکا هستند.

گفت: “به عنوان داوطلب، ما حافظان این رویداد بزرگ هستیم.” جنگ اسکامز. «همه ما علاقه‌ای به این صنعت داریم، و این چیزی است که این رویداد را بسیار خاص می‌کند. ما می خواهیم بتوانیم رهبران فردا را در جوامع خود بسازیم.»

در طول روز، پیشاهنگان با گروه متنوعی از داوطلبان از جمله هوانوردان، مهندسان، مهمانداران پرواز و متخصصان عملیات تعامل داشتند. هر یک از داوطلبان تاکید کردند که فعالیت های روز نمایی از روحیه قوی کار گروهی صنعت هوانوردی را ارائه می دهد.

افسر اول گفت: “نگاه کردن به هواپیما و گفتن “من می خواهم با هواپیما بروم” آسان است. وان اما هر چه بیشتر پیش‌زمینه آنچه را که باعث پرواز آن هواپیما می‌شود، درک کنید، خواه تعمیر و نگهداری، مرکز عملیات، خدمه کابین باشد، همه آن قطعات مختلف به عنوان یک تیم با هم کار می‌کنند.

“برای من شخصا، زمانی است که می توانم اشتیاق خود را برای صنعت هوانوردی با بزرگسالان جوان به اشتراک بگذارم و مسیر شغلی خود را به اشتراک بگذارم که به من اجازه داد به گروه خطوط هوایی آلاسکا بپیوندم.” گفت: Guerra Escamez. ما موفقیت امروز را با لبخندهای شرکت کنندگانی که روز هوانوردی را تجربه می کنند و به اشتراک گذاشتن آنچه که یک حرفه در این صنعت می تواند ارائه دهد، اندازه گیری می کنیم.

پست خطوط هوایی آلاسکا در روز هیجان انگیز هوانوردی از هوانوردان آینده در هاوایی الهام می گیرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز