راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فدراسیون هتل‌ها و رستوران‌های هند به شری چروکوری راموجی رائو گارو ادای احترام می‌کند: ستونی در رسانه و گردشگری



زمان خواندن: 2 دقایق

فدراسیون انجمن های هتل و رستوران هند

فدراسیون هتل‌ها و رستوران‌های هند (FHRAI)، سومین انجمن بزرگ جهان، درگذشت شری چروکوری راموجی رائو گارو، غول رسانه‌ای، سرگرمی و گردشگری را تسلیت می‌گوید. مشارکت های رویایی او عمیقاً بر حوزه های فرهنگی و اقتصادی هند تأثیر گذاشته است.

تأثیر Shri Cherukuri Ramoji Rao Garu بر صنعت مهمان‌نوازی بی‌نظیر است. او از طریق گروه هتل‌های دلفین خود، لوکس و مهمان‌نوازی را در حیدرآباد متحول کرد و استانداردهای جدیدی را با خدمات و اقامتگاه‌های کلاس جهانی تعیین کرد. تأسیس روزنامه Eenadu Telugu او انقلابی در روزنامه نگاری منطقه ای ایجاد کرد و شبکه ETV استانداردهای جدیدی را در پخش تلویزیونی تعیین کرد. کار او با Usha Kiran Movies به طور قابل توجهی بر سینمای هند تأثیر گذاشت و شهر فیلم راموجی به عنوان شاهدی بر دیدگاه فوق العاده و روحیه کارآفرینی او است.

آقای. IE Somaraju, Hon. خزانه دار FHRAI گفت،ما از از دست دادن شری چروکوری راموجی رائو گارو عمیقاً متأسفیم. تلاش‌های پیشگام او در رسانه‌ها، سرگرمی‌ها و گردشگری نه تنها صنایع را متحول کرده، بلکه به رشد حیدرآباد به عنوان یک مقصد برتر نیز کمک قابل توجهی کرده است.»

میراث شری چروکوری راموجی رائو گارو به نسل های آینده الهام بخش خواهد بود. چشم انداز و رهبری او نقش اساسی در شکل دادن به هویت حیدرآباد به عنوان یک مرکز پر جنب و جوش گردشگری، فرهنگ و مهمان نوازی داشته است. وی در ادامه افزود.

علاوه بر این، گروه هتل‌های دلفین آقای رائو نشان از تعهد او به برتری مهمان‌نوازی دارد و حیدرآباد را به عنوان مقصدی مجلل و خوش‌آمدگو معرفی می‌کند.

FHRAI عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده، دوستان و ستایشگران شری چروکوری راموجی رائو گارو ابراز می کند. شاید روح او در آرامش ابدی بماند.

پست فدراسیون هتل‌ها و رستوران‌های هند به شری چروکوری راموجی رائو گارو ادای احترام می‌کند: ستونی در رسانه و گردشگری اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز