راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فلوریان گیلرمت به عنوان مدیر اجرایی EASA از اوایل آوریل شروع به کار می کند


کلن، 28 مارس 2024 – فلوریان گیلرمت از 1 آوریل 2024 پس از انتخاب توسط هیئت مدیره EASA در 13 دسامبر 2023، نقش خود را به عنوان مدیر اجرایی آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا بر عهده خواهد گرفت.

گیلرمت مستقیماً از DSNA فرانسه به EASA نقل مکان کرد، جایی که از ژوئن 2021 به عنوان مدیر خدمات ناوبری هوایی خدمت می کرد. او ریاست این سازمان 7000 نفری را با مسئولیت کامل برای ارائه خدمات و اجرای روان عملیات آن بر عهده داشت.

گیلرمت تجربه رهبری گسترده ای را از سازمان های مختلف در بخش هوانوردی به ارمغان می آورد. او به مدت 26 سال در هوانوردی کار کرده است، از جمله پست های مدیریتی در سطح عالی در فرانسه و در سازمان های هوانوردی اتحادیه اروپا.

گیلرمت گفت: “جاه طلبی من این است که EASA را به سطح بعدی ببرم و آن را به یک سازمان مدرن مناسب برای عصر دیجیتال تبدیل کنم، در حالی که اطمینان حاصل کنم که بالاترین استانداردهای ایمنی هوانوردی غیرنظامی و حفاظت از محیط زیست در کل اکوسیستم هوانوردی رعایت می شود.” در حالی که نقش اصلی آژانس به عنوان یک تنظیم کننده است، من می خواهم روابط قوی با سهامداران در اروپا و در سطح جهانی ایجاد کنم تا اطمینان حاصل شود که همه سفرهای هوایی برای هر شهروند اتحادیه اروپا ایمن است.

من مشتاقانه منتظر هدایت تخصص بی‌تردید کارکنان EASA برای دستیابی به این اهداف در یک محیط کاری چندفرهنگی مثبت و فراگیر هستم.

گیلرمت جانشین لوک تایتگات می شود که در هفت ماه گذشته آژانس را به عنوان سرپرست مدیر اجرایی و پس از کناره گیری پاتریک کی در پایان دوره 10 ساله او هدایت می کرد. تایتگات تا ماه اوت در نقش رهبری ارشد آژانس باقی خواهد ماند و از گیلرمت در طول دوره انتقال حمایت خواهد کرد.

بیوگرافی کوتاه

فلوریان گیلرمت در طول 26 سال کار خود در بخش هوانوردی، پست های مدیریتی سطح بالایی را در سازمان های هوانوردی در فرانسه و اتحادیه اروپا داشته است. او علاوه بر تجربه رهبری گسترده، دانش عمیقی در مورد بسیاری از حوزه های هوانوردی، به ویژه مدیریت ایمنی و ترافیک هوایی (ATM) به دست آورده است.

گیلرمت مستقیماً از DSNA فرانسه به EASA نقل مکان خواهد کرد، جایی که از ژوئن 2021 به عنوان مدیر خدمات ناوبری هوایی خدمت کرد. او ریاست این سازمان 7000 نفری را با مسئولیت کامل برای ارائه خدمات و اجرای روان عملیات آن بر عهده داشت.

قبل از آن، او مدیر اجرایی در شرکت مشترک SESAR (SESAR-JU) بود که منجر به بهبود عملکرد در ایمنی، ظرفیت، کارایی و اثرات زیست‌محیطی ATM شد. او در سال 2014 پس از دو سال به عنوان معاون مدیر اجرایی شرکت مشترک به این سمت رسید.

او در بین سال‌های 2003 تا 2011 سمت‌های مختلفی را در Eurocontrol بر عهده داشت که از پیشرفت‌های سیستم تا ارائه خدمات عملیاتی را شامل می‌شد. تجربه کاری قبلی او شامل نقش های مختلف هوانوردی در فرانسه بود.

گیلرمت در رشته مهندسی، از جمله ریاضیات کاربردی، علوم کامپیوتر و مدیریت بازرگانی در École Polytechnique پاریس تحصیل کرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت حمل و نقل هوایی و هوانوردی از مدرسه ملی هوانوردی فرانسه (ENAC) است. او همچنین در دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) در لس آنجلس تحصیل کرد.



منبه خبر