راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

تعطیلات نیم‌مدت سپر لندن را با ۲.۷ میلیون مسافر به رکورد جدیدی در ماه می رساند.



زمان خواندن: 2 دقایق

فرودگاه استانستد لندن

یک هفته تعطیلات نیمه ترم سپر در لندن استنستد منجر به شکستن رکورد 2.7 میلیون مسافر در ماه مه شد و آن را به شلوغ ترین ماه می فرودگاه تبدیل کرد.

این مجموع ماهانه نشان دهنده افزایش 6.4 درصدی نسبت به می 2023 است که از رکورد قبلی ثبت شده در می 2019 با 143000 مسافر فراتر رفته است.

شبکه گسترده مسیرهای لندن استنستد و عملیات کارآمد، 860000 مسافر را تنها در طول نیمه‌ترم هفته تسهیل کرد، با بیش از 98000 مسافر در 27 مه – شلوغ‌ترین روز سال تا کنون – در حالی که خانواده‌ها برای تعطیلات پرواز کردند و بازدیدکنندگان خارج از کشور وارد شدند.

مجموع پروازهای 12 ماهه تا پایان ماه مه به 28.8 میلیون مسافر رسید که 9.8 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

عملکرد عملیاتی در ماه مه همچنان قوی بود، به طوری که 97 درصد از مسافران خروجی امنیت را در 15 دقیقه یا کمتر پاکسازی کردند.

مقاصد برتر این ماه شامل دوبلین، استانبول و ادینبورگ بود، در حالی که اسپانیا، ایتالیا و آلمان محبوب‌ترین کشورها بودند.

می همچنین از بازگشت بریتیش ایرویز با خدمات جدید به ایبیزا، نیس و فلورانس، همراه با افتتاح اولین میدان شارژ وسایل نقلیه الکتریکی فرودگاه استقبال کرد. علاوه بر این، یک همکاری چند ساله جدید با استادیوم لندن اعلام شد.

با نگاهی به آینده، لندن استنستد قرار است پذیرای هزاران هوادار فوتبال باشد که به یورو در آلمان سفر می کنند. با ارائه 10 مقصد آلمانی، تمام شهرهای مسابقات به راحتی برای طرفداران انگلیس، اسکاتلند و سایر اتباع اروپایی مستقر در بریتانیا قابل دسترسی خواهند بود.

جیمز ریچاردسون، مدیر مالی لندن استنستد، گفت:

«محدوده فوق‌العاده مقاصد لندن استنستد، و عملکرد فرودگاه قابل اعتماد و کارآمد همچنان به افزایش تقاضا ادامه می‌دهد، زیرا ما در ماه می از 2.7 میلیون مسافر به فرودگاه استقبال کردیم.

این آمار رکورد شکنی با یک هفته نیمه شلوغ بسیار افزایش یافت، زیرا صدها هزار بریتانیایی به تعطیلات رفتند و همچنین تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خارج از کشور فرودگاه را به عنوان دروازه خود به لندن و شرق انگلیس انتخاب کردند.

ما همچنین از بازگشت بریتیش ایرویز به استانستد در طول ماه با راه‌اندازی سه سرویس جدید هیجان‌انگیز خوشحال شدیم که مطمئنم برای مسافرانی که تابستان امسال به ایبیزا، نیس و فلورانس سفر می‌کنند بسیار محبوب خواهند بود.

پیش از تعطیلات تابستانی، انتظار داریم این ماه یک دوره شلوغ دیگر برای فرودگاه باشد. ما قبلا میزبان هزاران هوادار فوتبال بودیم که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در اوایل این ماه در ومبلی آمده بودند، و اکنون در حال آماده شدن برای پذیرایی از هواداران بیشتری در استانستد هستیم که به لطف 10 سرویس مستقیم در دسترس آلمان به یورو 2024 می روند. “

پست تعطیلات نیم‌مدت سپر لندن را با ۲.۷ میلیون مسافر به رکورد جدیدی در ماه می رساند. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز