راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هندی‌های جوان باعث افزایش سفر به تایلند می‌شوند، 80 درصد رزرو توسط Gen Z و Millennials، ET TravelWorld


گزارش جدیدی از Airbnb نشان می‌دهد که رزروهای سفر به این کشور افزایش چشمگیری داشته است تایلند توسط مهمانان هندی که عمدتاً توسط مسافران جوان تر هدایت می شوند. بین سال‌های 2022 تا 2023، بیش از 60 درصد افزایش سالانه در رزرو تایلند توسط کاربران هندی در Airbnb مشاهده شد. این افزایش به ویژه در طول تعطیلات آخر هفته طولانی هولی و عید پاک مشهود بود و جستجو برای اقامت در تایلند در این دوره بیش از 200 درصد افزایش یافت.

به گفته وزارت گردشگری و ورزش تایلند، هند پنجمین بازار بزرگ ورودی تایلند است. این رشد به دولت تایلند نسبت داده می شود سیاست بدون ویزا، اخیراً تا 11 نوامبر 2024 تمدید شده است و در دسترس بودن پروازهای روزانه بدون توقف مختلف.

روند جمعیتی

این گزارش تاکید می کند ژنرال Z و مسافران Millennial 80 درصد از این رزروها را تشکیل می دهند. هند، خانه بزرگ‌ترین جمعیت نسل Z و نسل هزاره‌ها در سطح جهان، جوانانش را می‌بیند که باعث افزایش سفرهای بین‌المللی می‌شوند.

پنج مقصد برتر رزرو شده در تایلند توسط مهمانان هندی در Airbnb عبارتند از:
1. بانکوک
2. پوکت
3. چیانگ مای
4. کرابی
5. سامویی

مسافران هندی علاقه شدیدی به تفریحات ساحلی و شهر نشان می دهد. بیشترین دسته بندی Airbnb در تایلند توسط مهمانان هندی شامل املاکی با استخر، مناطق گرمسیری، نزدیکی به سواحل، پارک های ملی و شهرهای نمادین بود.

هدف تایلند برای حداقل 3 درصد رشد در سال جاری، گردشگران بیشتر است

پیچای چونهاواجیرا، وزیر دارایی تایلند در یک کنفرانس خبری گفت که تایلند در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد گردشگران خارجی در سال جاری با یک میلیون نفر به 36.7 میلیون نفر برای کمک به اقتصاد است. وی پس از نشست وزرای اقتصادی گفت: «اقتصاد با مشکلاتی مواجه است، زیرا رشد در مقایسه با کشورهای همسایه پایین است. “ما نمی توانیم آرام بنشینیم. باید کاری انجام دهیم.”

الگوهای سفر
مسافران دونفره و انفرادی بزرگ‌ترین نوع مسافران را تشکیل می‌دهند، در حالی که گروه‌های کوچک (3 تا 5 نفر) و گروه‌های متوسط ​​(5+ نفر) سریع‌ترین رشد را داشته‌اند و تقریباً 67 درصد و 68 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌اند. به ترتیب در سال 2023. با به اشتراک گذاشتن افکار خود، امانپریت باجاجمدیر کل Airbnb برای آسیای جنوب شرقی، هند، هنگ کنگ و تایوان، اظهار داشت: “مسافران هند در Airbnb همچنان عشق خود را به تایلند نشان می دهند و علاقه فزاینده ای به کاوش در مقاصد در سراسر کشور دارند. علاوه بر برخی از مقاصد برتر تایلند. می‌بینیم که مهمانان هندی نیز مناطق کمتر شناخته‌شده را کاوش می‌کنند و از گردشگری فراگیرتر حمایت می‌کنند که فرصت‌های اقتصادی را به افراد بیشتری در مکان‌های بیشتر، نه فقط شهرهای بزرگ، گسترش می‌دهد.»

وی افزود: “تمدید لغو روادید برای شهروندان هر دو کشور توسط دولت تایلند باعث حمایت بیشتر و توسعه گردشگری ورودی خواهد شد. اشتهای زیادی برای تایلند در میان مسافران هندی وجود دارد و ما به حمایت از طرح های گردشگری تایلند و کمک به تایلند ادامه خواهیم داد. در میان مسافران هندی در بالاترین حد خود قرار دارد.”

این افزایش علاقه به سفر از سوی جوانان هندی نشان دهنده روند قابل توجهی در صنعت سفر است و تایلند به عنوان مقصد مورد علاقه در حال ظهور است. با سیاست های حمایتی ویزا و گزینه های مختلف سفر، تایلند همچنان مسافران هندی را که به دنبال ماجراجویی و آرامش هستند، جذب می کند.

  • منتشر شده در 13 ژوئن 2024 ساعت 02:10 AM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

یونایتد ایرلاینز هشدارهای شخصی را برای توضیح تاخیرهای غیرمنتظره منتشر می کند

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » یونایتد ایرلاینز هشدارهای شخصی را برای توضیح تاخیرهای غیرمنتظره منتشر می کند دوشنبه 8 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق آیا تا به حال با وجود آسمان صاف در نقاط مبداء و مقصد با تاخیر پرواز مواجه شده اید؟ یونایتد ایرلاینز قصد دارد این موقعیت های گیج کننده را روشن کند. این شرکت هواپیمایی از معرفی نقشه های آب و هوا و هشدارهای شخصی برای اطلاع مشتریان از تاخیرهای احتمالی خبر داد. یونایتد ایرلاینز، یکی از اعضای Star Alliance، اکنون در زمان تأخیرهای مربوط به آب و هوا، پیوندهایی به نقشه های رادار محلی زنده از طریق متن و ایمیل برای مشتریان ارسال می کند. این ویژگی جدید سیستم فعلی آن‌ها را بهبود می‌بخشد، جایی که یک تیم اختصاصی از نمایندگان خدمات مشتری به‌روزرسانی‌های پرواز را از طریق پیام‌های متنی در زمان واقعی ارائه می‌کنند، که همه چیز را از دلایل تاخیر گرفته تا اطلاعیه‌های سوار شدن و تغییر دروازه را پوشش می‌دهد. همزمان با ایام شلوغ سفر چهارم تیرماه، راه اندازی این سرویس به موقع است. طبق گزارش AAA، نزدیک به 71 میلیون نفر در تعطیلات آخر هفته 50 مایل یا بیشتر از خانه سفر خواهند کرد. یونایتد ایرلاینز به تنهایی پیش بینی می کند که بین 28 ژوئن تا 8 ژوئیه بیش از 5 میلیون مسافر را حمل کند. یک تیم تخصصی خدمات مشتری برای ارائه دقیق ترین به روز رسانی های آب و هوا به مسافران ایجاد شده است. این تیم که در کنار تیم‌های عملیات پرواز در مرکز عملیات شبکه قرار دارد، از داده‌های هوش مصنوعی برای ردیابی و پیش‌بینی شرایط پرواز استفاده می‌کند. سپس این داده‌ها به پیام‌های شخصی‌سازی شده تبدیل می‌شوند و به مسافران درک جامعی از هرگونه تغییر پرواز می‌دهند. هنگامی که آب و هوای نامناسب برنامه های پرواز را تهدید می کند، تیم پیام های متنی یا ایمیل هایی را برای مسافران ارسال می کند که وضعیت را توضیح می دهد و اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد. این پیام ها شامل پیوندهایی به نقشه های راداری محلی و زنده است که شرایط آب و هوایی را در طول مسیر پرواز نشان می دهد. هدف نه تنها اطلاع رسانی، بلکه آموزش مسافران در مورد اینکه چگونه آب و هوا در یک منطقه می تواند بر پروازهای مناطق دیگر تأثیر بگذارد، است. برنامه تلفن همراه United Airlines همچنین این نقشه‌های راداری را در بخش «وضعیت پرواز» ارائه می‌کند و در صورت تأخیر آب‌وهوا در منطقه دروازه در دسترس خواهند بود. طبق گزارش اداره هوانوردی فدرال، آب و هوا دلیل اصلی بیش از 75 درصد تاخیرهای پروازی است. هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، که حوادث هوانوردی را بررسی می کند، گزارش می دهد که آب و هوا در 23 درصد از این حوادث نقش دارد. یونایتد ایرلاینز با این ابزارهای جدید قصد دارد شفافیت و رضایت مشتری را از طریق آگاه نگه داشتن مسافران در مورد عوامل موثر بر برنامه های سفرشان بهبود بخشد. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »