راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

پرواز 1248 خطوط هوایی ساوت وست از سقوط در فلوریدا فرار کرد



زمان خواندن: 2 دقایق

خطوط هوایی جنوب غربی

خطوط هوایی جنوب غربی پرواز 1248، در یک حادثه دلخراش در سواحل فلوریدا، پس از تجربه یک نقص مکانیکی بحرانی، به سختی از سقوط به اقیانوس جلوگیری کرد.

پرواز 1248، در مسیر اورلاندو به میامی با 143 مسافر و خدمه، اندکی پس از برخاستن با تلاطم شدید و مشکلات موتور مواجه شد.

شاهدان عینی و هواپیمایی مقامات گزارش دادند که هواپیمای بوئینگ 737-800 دچار نقص ناگهانی موتور در حدود 10000 پا شد.

خلبان، کاپیتان اما تامپسون، به سرعت وضعیت اضطراری را اعلام کرد و اقدامات اضطراری را برای تغییر مسیر هواپیما به سمت نزدیک‌ترین فرودگاه در دسترس آغاز کرد.

مسافری که خواست نامش فاش نشود، گفت: «در ابتدا، مانند هر پرواز دیگری بود تا اینکه صدای انفجار بلندی را شنیدیم و لرزش هواپیما را احساس کردیم.

خدمه آرامش خود را حفظ کردند، اما واضح بود که ما در مشکل جدی هستیم.

این پرواز که حامل مسافران و مسافران تجاری بود، لحظاتی دور از سقوط فاجعه بار در اقیانوس اطلس بود که کاپیتان تامپسون به طرز ماهرانه ای هواپیما را به سمت فرودگاه بین المللی فورت لادردیل-هالیوود مانور داد.

تفکر سریع و اقدامات قاطع او در جلوگیری از یک فاجعه بسیار مهم بود.

امدادگران اضطراری، از جمله واحدهای گارد ساحلی و اجرای قانون محلی، بلافاصله برای کمک به وضعیت بالقوه فاجعه بار اعزام شدند.

فرودگاه به دلیل فرود اضطراری پرتنش پرواز 1248 و همراهی خودروهای آتش نشانی و پرسنل پزشکی در حالت آماده باش قرار گرفت.

به طور معجزه آسایی، همه مسافران و خدمه از این مصیبت سالم بیرون آمدند، اگرچه چندین نفر از جراحات جزئی و شوک ناشی از این حادثه گزارش دادند.

تیم های پزشکی کمک های فوری به نیازمندان ارائه کردند و از رفاه همه پس از تجربه آسیب زا اطمینان حاصل کردند.

مقامات هواپیمایی Southwest تحقیقات کاملی را در مورد علت خرابی مکانیکی آغاز کرده اند و قول همکاری کامل با مقامات هوانوردی فدرال را داده اند.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) تیمی را برای ارزیابی هواپیما و جمع‌آوری اطلاعات از ضبط اطلاعات پرواز و ضبط صدای کابین خلبان به فورت لادردیل اعزام کرده است.

این حادثه بحث‌ها را در مورد ایمنی هوانوردی و رویه‌های اضطراری برانگیخت و بر اهمیت آموزش خلبانان و واکنش سریع در شرایط بحرانی تأکید کرد.

با ادامه تحقیقات مقامات، مسافران و خدمه از اقدامات قهرمانانه کاپیتان تامپسون که از یک تراژدی احتمالی جلوگیری کرد سپاسگزار هستند.

پست پرواز 1248 خطوط هوایی ساوت وست از سقوط در فلوریدا فرار کرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

دو سال تعالی صنعت مهمان‌نوازی: هتل‌های کوچک اعتبار مکانی عالی برای کار را جشن می‌گیرند

صفحه اصلی » اخبار هتل » دو سال تعالی صنعت مهمان‌نوازی: هتل‌های کوچک اعتبار مکانی عالی برای کار را جشن می‌گیرند پنجشنبه 4 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق Minor Hotels جایگاه خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت مهمان‌نوازی با کسب گواهینامه “مکان عالی برای کار” برای دومین سال متوالی مستحکم کرده است. این تقدیرنامه معتبر که توسط مرجع مشهور فرهنگ محیط کار، Great Place To Work® اعطا شده است، تعهد هتل های کوچک را به ایجاد یک محیط حمایتی و فراگیر که در آن اعضای تیم آن می توانند شکوفا شوند و احساس قدردانی کنند، برجسته می کند. Minor Hotels با بیش از 550 هتل در سراسر جهان فعالیت خود را به طور مداوم از طریق نظرسنجی ناشناس از اعضای تیم خود نشان داده است. این نظرسنجی که نرخ مشارکت 92 درصدی را مشاهده کرد، نشان داد که هتل‌های کوچک از نظر تنوع و فراگیری برتری دارند و اعضای تیم بدون در نظر گرفتن جنسیت، نژاد، گرایش جنسی یا سن احساس می‌کنند که رفتار عادلانه‌ای دارند. “کار در مهمان‌نوازی یکی از هیجان‌انگیزترین مشاغل در جهان است، و ما در هتل‌های کوچک تلاش می‌کنیم تا محیطی ایجاد کنیم که اعضای تیم ما بتوانند در آن پیشرفت کنند و مشارکت کنند. این که برای دومین سال متوالی به عنوان یک “مکان عالی برای کار” شناخته شدیم گواهی بر پیشرفتی است که ما داشته ایم. من از دیدن نمرات بالای نظرسنجی ما در تنوع و فراگیر بودن هیجان‌زده هستم، که بر تعهد مداوم ما برای اطمینان از اینکه هر عضو تیم احساس ارزشمندی و قدرت می‌کند، تاکید می‌کند. ما متعهدیم که این سفر عالی را ادامه دهیم و هتل‌های ماینر را به مکانی تبدیل کنیم که مردم در آن عاشق کار کردن و رشد حرفه‌ای هستند. کریگ کاکرین، مدیر ارشد مردمی اعضای تیم شرکت را به دلیل شایستگی مدیریت و ایجاد یک محیط کار امن و دلپذیر ارزیابی کردند. از آنجایی که Minor Hotels به دنبال گسترش افق های خود در سال 2024 و پس از آن است، مهم است که ما نه تنها استعدادهای برتر صنعت را جذب کنیم، بلکه اعضای تیم باورنکردنی را نیز پرورش دهیم که ما را به جایی که امروز هستیم سوق داده اند. این گواهینامه تمدید شده به عنوان “مکان عالی برای کار” گواهی بر فرهنگ اعتماد، انصاف و احترام ما است و همچنین شهرت ما را به عنوان یک کارفرمای منتخب در سطح جهانی بالا می برد. ما بسیار به تیم خود به دلیل سخت کوشی و اشتیاق آنها افتخار می کنیم که باعث موفقیت و نوآوری ما در صنعت مهمان نوازی می شود.دیلیپ راجاکاریر، مدیر عامل هتل های کوچک و مدیر عامل گروه ماینور اینترنشنال Minor Hotels با تمرکز بر رفاه و رضایت اعضای تیم خود به طور مداوم صنعت مهمان‌نوازی را در بهترین محل کار رهبری می‌کند. هتل نیوز

ادامه مطلب »