راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هتل های آستون بیش از 20 سال برتری را با پیشنهادهای تابستانی انحصاری جشن می گیرد


چهارشنبه 17 جولای 2024

زمان خواندن: < 1 دقیقه

کانادایی‌هایی که به دنبال یک اقامتگاه بهشتی هستند، در جولای امسال به هتل‌های آستون که به عنوان شریک ماه تعطیلات Sunwing شناخته می‌شوند، نگاهی ندارند. هتل‌های آستون که به دلیل موقعیت‌های عالی خود در سواحل دلخواه کارائیب شهرت دارند، دسترسی مستقیم به سواحل بکر، آب‌های آرام و مهمان‌نوازی گرم کوبا را ارائه می‌دهند، همگی با قیمت‌های منحصر به فرد و با امتیازات اضافی برای مدت زمان محدود.

برای بیش از دو دهه، استون هتلز یک برند تفریحی مورد اعتماد و تحسین شده در مجمع الجزایر کوبا و فراتر از آن بوده است. هر هتل جذابیت ویژه هتل های آستون را به نمایش می گذارد و در عین حال شخصیت منحصر به فرد و متنوعی را حفظ می کند. کاتالوگ دربان Astonishing Things™ تجارب محلی و گنجاندن انحصاری را ارائه می دهد که منعکس کننده ترجیحات فردی مهمانان است.

با ویژگی‌های خیره‌کننده در مقاصد محبوب مانند Varadero، Holguin، Cayo Coco، و Cayo Santa Maria، مشتریانی که بسته تعطیلات را در استراحتگاه‌های منتخب بین 8 تا 31 ژوئیه 2024 برای سفر تا 31 اکتبر 2025 رزرو می‌کنند، می‌توانند از هدیه‌های منحصربه‌فرد بهره ببرند. به عنوان کاهش نرخ، ارتقاء رایگان به دسته های اتاق باشگاه، و بدون هزینه مکمل (تا زمانی که موجودی تمام شود). علاوه بر این، مسافرانی که در این مدت بسته تعطیلات هتل های آستون را از طریق Sunwing Vacations رزرو می کنند، به طور خودکار وارد یکی از دو بسته تعطیلات هفت شبه برای دو نفر در آستون کاستا ورد ساحلی در Holguin یا Grand Aston Varadero Beach Resort می شوند. در Varadero، مناسب برای تعطیلات تابستانی و زمستانی در لحظه آخر یا آینده.



هتل نیوز

Blog

بلک استون در نظر دارد اکثریت سهام شرکت ویزا 7 میلیارد دلاری VFS Global و ET TravelWorld را بفروشد.

بلک استون این شرکت در حال بررسی گزینه هایی از جمله فروش اکثریت سهام خود است برون سپاری ویزا و شرکت خدمات فناوری VFS Global پس از دریافت علاقه از سرمایه گذاران احتمالی، افراد آشنا با این موضوع گفتند. مردم گفتند که مدیر دارایی جایگزین ایالات متحده مذاکرات اولیه را با مشاوران برای ارزیابی فروش سهام کامل یا جزئی در VFS انجام داده است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. به گفته مردم، یک تراکنش بالقوه می تواند ارزش VFS را حدود 7 میلیارد دلار کند. مردم گفتند که یکی از گزینه ها می تواند شامل آوردن یک سرمایه گذار جزئی برای کمک به جمع آوری پول نقد و افزایش رشد باشد. به گفته مردم، شرکت‌هایی از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستقل به سرمایه‌گذاری در این دارایی علاقه نشان داده‌اند. آنها گفتند که ملاحظات در مراحل اولیه است و بلک استون ممکن است همچنان تصمیم به پیگیری یک معامله بگیرد. نماینده Blackstone از اظهار نظر خودداری کرد. Etihad Airways، متعلق به ADQ، قصد دارد تا زودتر از سال 2025 در بازار سهام عرضه شود. هدف این شرکت هواپیمایی ارائه نتایج مالی قوی برای سال 2024 است و تحت مدیریت آنتونوآلدو نئوس، مدیر عامل شرکت، توسعه یافته است. IPO یک حرکت مهم خواهد بود زیرا ابوظبی نقش خود را به عنوان یک مرکز جهانی سفر افزایش می دهد. VFS Global، که مقر آن در زوریخ و دبی است، راه حل های اداری را برای پردازش به دولت ها ارائه می دهد برنامه های گذرنامه و خدمات کنسولی ویزا طبق وب سایت آن. این شرکت از سال 2001 تاکنون بیش از 294 میلیون درخواست و حدود 141 میلیون درخواست را پردازش کرده است ثبت نام های بیومتریک از سال 2007، بلکستون اکثریت سهام VFS را از EQT AB به مبلغ نامشخصی در سال 2022 خریداری کرد و سرمایه گذار سوئدی سهام اقلیت در این تجارت را به همراه بنیاد Kuoni و Hugentobler حفظ کرد. منتشر شده در 15 سپتامبر 2024 ساعت 16:00 IST به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید. برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید برای دانلود برنامه اسکن کنید منبع خبر : ایندیا تایم

ادامه مطلب »
Blog

Ashford Hospitality Trust تعطیلی فروش One Ocean Resort را اعلام کرد

صفحه اصلی » اخبار هتل » Ashford Hospitality Trust تعطیلی فروش One Ocean Resort را اعلام کرد جمعه 28 ژوئن 2024 زمان خواندن: 2 دقایق Ashford Hospitality Trust، از فروش موفق 193 اتاق One Ocean Resort واقع در ساحل آتلانتیک فلوریدا خبر داد. درآمد حاصل از این فروش برای کاهش بدهی و حمایت از اهداف عمومی شرکت استفاده خواهد شد. این معامله نسبت خالص بدهی به دارایی‌های ناخالص شرکت را به تقریباً 66% ارتقا داده است که نشان دهنده بهبود 400 واحد پایه از ابتدای سال است. علاوه بر این، تراز مالی استراتژیک Ashford Trust اکنون حدود 98 میلیون دلار است. این شرکت همچنین حدود 139 میلیون دلار درآمد ناخالص از فروش سهام ممتاز غیر قابل معامله خود به دست آورده است. اشفورد تراست به بازاریابی چندین دارایی دیگر که در مراحل مختلف فرآیند فروش هستند، ادامه می دهد. Ashford Hospitality Trust یک تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) است که در هتل های سطح بالا و با خدمات کامل تخصص دارد. بیانیه های آینده نگر این بیانیه مطبوعاتی بیانیه‌های «آینده‌نگر» را که توسط قانون اصلاحات حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 تعریف شده است، ارائه می‌کند. عباراتی مانند «به احتمال زیاد نتیجه خواهد داد»، «ممکن است»، «پیش‌بینی»، «برآورد»، «باید»، «انتظار»، «باور»، «قصد»، «می‌تواند»، «برنامه‌ریزی» و عبارات مشابه این موارد را مشخص می‌کند. اظهارات آینده نگر عوامل متعددی می تواند باعث شود که نتایج واقعی با موارد پیش بینی شده تفاوت اساسی داشته باشد، از جمله توانایی شرکت برای جمع آوری سرمایه کافی برای پرداخت تامین مالی استراتژیک، بازپرداخت، تامین مالی مجدد، یا بازسازی بدهی، و تکمیل معاملات معلق. خطرات اضافی شامل روند بازار، نوسانات بازار سرمایه، نوسانات قیمت سهام، در دسترس بودن سرمایه و پرسنل، تغییرات صنعت و اقتصادی، نرخ بهره و رقابت است. این و سایر عوامل خطر در پرونده های اشفورد تراست با کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تفصیل آمده است. اظهارات آینده نگر مبتنی بر باورها، مفروضات و انتظارات فعلی است و فقط تا تاریخ انتشار دقیق هستند. با توجه به پتانسیل رویدادهای ناشناخته یا پیش بینی نشده، نتایج واقعی ممکن است به طور قابل توجهی با پیش بینی ها متفاوت باشد. به سرمایه گذاران توصیه می شود که بیش از حد به این اظهارات آینده نگر اعتماد نکنند. شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر در این بیانیه ها ندارد، مگر در مواردی که قانون الزامی کند. هتل نیوز

ادامه مطلب »