راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ایر ایندیا پس از ادغام، خدمات پروازی Vistara را حفظ می کند، کد پرواز جدید را رونمایی می کند، ET TravelWorld


ایر ایندیا اعلام کرد که در پی ادغام با ویستارا، تجربه سفر منحصر به فرد ویستارا ادامه خواهد داشت و هواپیماهای ویستارا تحت کد جدید ایر ایندیا کار می کنند. از 12 نوامبر، پروازهای ویستارا با شماره پرواز ایر ایندیا چهار رقمی که با “2” شروع می شود، شناسایی می شود. به عنوان مثال، پرواز Vistara UK 955 اکنون به عنوان AI 2955 در وب سایت ایر ایندیا فهرست می شود.

با وجود ادغام، Vistara’s خدمات در پروازاز جمله خدمه، منو، و تجربه کلی مسافران، در این مسیرها بدون تغییر باقی خواهند ماند. این ادغام به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از اتصال یکپارچه در سراسر شبکه بیش از 90 مقصد داخلی و بین‌المللی ایر ایندیا، همراه با 800 مقصد دیگر از طریق شرکای مشترک ایر ایندیا و بین خطوط، لذت ببرند.

به عنوان بخشی از ادغام، اعضای برنامه وفاداری Vistara’s Club Vistara به طور خودکار به Air India منتقل می شوند. پرواز بازگشت برنامه ای که به زودی به “باشگاه مهاراجه” تبدیل می شود. انتظار می رود این تغییر نام تجاری، تجربه وفاداری را برای مسافران مکرر افزایش دهد.

ایر ایندیا نیز در جهت ارتقای ناوگان خود گام های بلندی برداشته است. مال شرکت هواپیمایی ناوگان باریک با تحویل هواپیماهای جدید و بهسازی هواپیماهای قدیمی در حال بازسازی های قابل توجهی است. اولین A320neo مجهز شده که تا اواسط سال 2025 پیش بینی می شود، دارای طراحی کابین مدرن با چیدمان صندلی های مجلل است: 8 صندلی بیزینس کلاس، 24 صندلی پریمیوم اکونومی و 132 صندلی اکونومی. امکانات پیشرفته‌تر، مانند پورت‌های شارژ USB، نگهدارنده‌های دستگاه‌های الکترونیکی، و فضای داخلی کابین تازه‌تر، تجربه پرواز راحت‌تری و سازگار با فناوری را برای مسافران فراهم می‌کند.

ایر ایندیا برنامه نوسازی 400 میلیون دلاری را برای نوسازی ناوگان قدیمی خود راه اندازی می کند

این ابتکار با 27 هواپیمای ایرباس A320neo و به دنبال آن 40 هواپیمای پهن پیکر بوئینگ آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که در مرحله تکمیل شود. اولین هواپیمای A320neo، VT-EXN، قبلاً برای نمونه‌سازی و تاییدیه‌های نظارتی وارد آشیانه شده است و تا دسامبر 2024 دوباره وارد خدمت می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که بهسازی ناوگان باریک بدن تا اواسط سال 2025 به پایان برسد و سه تا چهار هواپیما در حال بازسازی هستند. هر ماه

علاوه بر این، ناوگان پهن پیکر ایر ایندیا با شش فروند ایرباس A350 که اکنون در مسیرهای کلیدی بین المللی از جمله پروازهای بین دهلی و لندن فعالیت می کنند، تقویت شده است، با برنامه ریزی برای راه اندازی به زودی خدمات بین دهلی و نیویورک. انتظار می رود برنامه مقاوم سازی این شرکت هواپیمایی 27 هواپیمای باریک پیکر را متحول کند. هواپیما با فضای داخلی جدید، ایجاد یک تجربه سفر تصفیه شده تر. این ارتقاء، ایر ایندیا را به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار رقابتی هوانوردی بیشتر خواهد کرد و پس از ادغام، امکانات لوکس و مدرن را به مسافران ارائه می‌دهد.

  • منتشر شده در 18 اکتبر 2024 ساعت 06:58 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

هتل Braemar سود سهام سه ماهه سوم را برای سهامداران اعلام می کند: آنچه باید بدانید

هتل Braemar سود سهام سه ماهه سوم را برای سهامداران اعلام می کند: آنچه باید بدانید – سفر و جهانگردی حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید هتل نیوز

ادامه مطلب »