راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

تاج کروماندل 50 سال تجمل را با منوی نوستالژیک Southern Spice جشن گرفت


کروماندل تایلندی

کروماندل تایلندینمادی از ظرافت و تجمل در چنای، 50 سال مهمان نوازی استثنایی و پیچیدگی جاودانه را جشن می گیرد. به عنوان بخشی از جشن ها، ادویه جنوبی تحسین شده مهمانان را دعوت می کند تا به گذشته سفر کنند و از دستور العمل های اصیل هند جنوبی لذت ببرند که وقتی رستوران 50 سال پیش به عنوان میسور شناخته می شد، غذاخوری ها را خوشحال می کرد. از 1 تا 16 ژوئن مهمانان می توانند از این غذاهای نوستالژیک با 50 درصد تخفیف لذت ببرند.

ادویه جنوبی نمادین ترین رستوران ویژه کشور در جنوب هند است که تجربه غذاخوری در جنوب هند را ارائه می دهد. این منو میراث آشپزی تامیل نادو، کرالا، آندرا پرادش و کارناتاکا را به نمایش می گذارد و آن را به مقصدی آشپزی برای علاقه مندان به غذا در سراسر جهان تبدیل می کند.

سرآشپز اجرایی Sujan Mukherjee و تیم سرآشپزهای او در Southern Spice از سال 1974 منویی را برای تجلیل از عالی بودن آشپزی خود تنظیم کرده اند. گزینه های گیاهی شامل Vazhathandu Chaaru (ساقه موز و عدس با ادویه جات) است. Koonu Porichathu (قارچ سرخ شده ترد)؛ Uppu Urundai (مریم برنج بخارپز شده با روغن و پودر تفنگ)؛ Vazhapoo Paruppu Vadai (شکوفه های موز و عدس، ترد سرخ شده)؛ رسا کایا (سبزیجات بهاری پخته شده در نعناع، ​​گشنیز و برگ کاری)؛ Makka Cholam Keerai Masiya (عدس مخلوط، سبزیجات محلی و ذرت)؛ Vendakkai Neerulli (بامیه سرخ شده در ماسالای نیمه خشک با موسیر). اولی تیل (موسیر خورش شده در ادویه جات ترشی جات تازه آسیاب شده)؛ و لوبیا Paruppu Usili (لوبیا با عدس و ادویه کوبیده شده).

برای غیر گیاهخواران، پیشنهادات شامل Kadalina Chaaru (آب غذای دریایی با ادویه های خانگی) است. Chettinad Eral Milagu Peratal (میگوهای پخته شده با فلفل سیاه خرد شده)؛ کوری چیمبل (مرغ در مخلوط ادویه، سرخ شده و پر شده با پیاز، برگ کاری و فلفل سبز)؛ Kaima Vadai (قطعه گوشت چرخ کرده)؛ خرچنگ Mamsam Iguru (لقمه خرچنگ در مخلوط ادویه بر پایه نارگیل)؛ Nandu Varathiyathu (گوشت خرچنگ پخته شده خشک با ادویه جات)؛ Travancore Fish Curry (یک غذای لذیذ ماهی از Travancore); پایا میلاگو کاری (گوشت بره در ادویه جات ترشی جات چتیناد)؛ و میسور کوری (یک کاری مرغ مخصوص بدون استخوان از میسور).

غذای خود را با طعمی شیرین با دسرهای خوشمزه ای مانند Khubani ka Meetha (زردآلو خورش شده با خامه یا بستنی تازه) پایان دهید. بستنی Godhi Belle (بستنی انگور، موز و گندم)؛ یا حلوای معروف Kavuni Arisi (نوعی نارگیل لذیذ خنک).

پست تاج کروماندل 50 سال تجمل را با منوی نوستالژیک Southern Spice جشن گرفت اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

EASA قوانین دسترسی آسان برای سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین را منتشر می‌کند – بازبینی از آوریل 2024

آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) این خبر را منتشر کرده است بازبینی از آوریل 2024 از قوانین دسترسی آسان برای سیستم های هواپیمای بدون سرنشین (مقررات (EU) 2019/947 و 2019/945). این اصلاحیه شامل اصلاحیه 13 از موضوع 1 از ابزارهای قابل قبول انطباق و مواد راهنمایی برای مقررات (EU) 2019/947 (AMC & GM to Part-UAS) که توسط تصمیم ED 2023/012/R. تصمیم 2023/012/R، که در 20 اکتبر 2023 منتشر شد، AMC و GM را به Part-UAS اصلاح کرد، با هدف حفظ سطح بالایی از ایمنی برای عملکرد UAS در دسته‌های “باز” ​​و “خاص”، بهبود سطح هماهنگی در اجرای مقررات و ایجاد زمینه بازی برابر. منبه خبر

ادامه مطلب »