راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

دستاوردهای بالای صنعت: جوایز ASTA برترین متخصصان سفر در دالاس


دستاوردهای بالای صنعت

در کنفرانس مشاوران سفر 2024 که در دالاس، تگزاس در 29 تا 30 مه برگزار شد، انجمن مشاوران سفر آمریکا (ASTA) مشارکت های برجسته در صنعت سفر را جشن گرفت. در این رویداد، مجمعی متشکل از 1400 شرکت‌کننده، از جمله مشاوران سفر، تامین‌کنندگان، و رهبران صنعت گرد هم آمدند تا از کسانی که فداکاری قابل‌توجهی در خدمت به مشتریان نشان داده‌اند قدردانی کنند.

مراسم اهدای جوایز، یکی از نکات برجسته کنفرانس، در طول جلسه عمومی در صحنه اصلی برگزار شد. این افتخارات که توسط آرای اعضای سالانه ASTA تعیین می شود، تعهد افراد، بخش ها و شرکای تامین کننده را به ماموریت ASTA به رسمیت می شناسد. در سال 2024، آما واترویز و کریستین کارست، مالک مشترک آن، به طور قابل توجهی هر دو جوایز شرکت شریک سال و نماینده شریک سال را کسب کردند.

ASTA اعضای خود را تشویق می کند تا افراد شایسته را برای مدال تعالی تامین کننده از طریق رای نامه نگاری نامزد کنند. امسال، ویکی فرید، معاون ارشد فروش و پشتیبانی تجارت در Royal Caribbean International، این جایزه معتبر را دریافت کرد.

ما از مناسبت کنفرانس سالانه خود برای ارج نهادن و تجلیل از برتری و دستاوردهای برجسته استفاده می کنیم. از تامین کنندگانی که کانال توزیع ما را در اولویت قرار می دهند تا رهبران داوطلبی که باعث درخشش جامعه ما می شوند. زین کربی، رئیس و مدیر عامل ASTA گفت. صنعت ما همیشه به اندازه اعتمادی که می‌توانیم با مسافران ایجاد کنیم خوب خواهد بود، و تکریم حرفه‌ای‌هایی که به این مأموریت متعهد هستند، هدف ماست.»

بخش مرکزی پنسیلوانیا جایزه تعالی فصل رابرت ال داگلین را دریافت کرد، که به دلیل مشارکت استثنایی در جامعه و تعالی سازمانی تجلیل شد.

جایزه مشاور مسافرتی سال، که به افتخار خدمات بی نظیر یک عضو به مشتریان، از بین بیش از 200 نامزدی، به ولیا کندی، مالک و مدیر عامل سفر خانواده مدرن اهدا شد.

این مراسم همچنین برتری در بخش های مختلف را با جوایزی از جمله:

  • شریک سال هواپیمایی: خطوط هوایی دلتا
  • شریک حمل و نقل سال: Enterprise، National و Alamo
  • شریک سال GDS: شرکت سابر
  • شریک هتل سال: ماریوت اینترنشنال
  • شریک سال کشتی کروز اقیانوس و رودخانه: Royal Caribbean International و AmaWaterways به ترتیب
  • مجری تور سال: خانواده برندهای گلوبوس
  • شریک سال بیمه مسافرتی: شرکای آلیانز
  • شرکای برتر مقصد: دفتر بازدیدکنندگان و کنوانسیون هاوایی (آمریکای شمالی) و وزارت گردشگری باهاما (بین المللی)

جوایز اضافی اعطا شده عبارتند از:

  • کنسرسیوم شریک سال: Signature Travel Network & Virtuoso
  • کنسرسیوم منطقه ای سال: شبکه مسافرتی MAST
  • آژانس میزبان سال: شبکه مسافرتی آویا
  • جایزه خدمات اعضا: Hope Wallace با ADA Travel و Dave Hershberger با Prestige Travel Leaders Inc.
  • جایزه رهبری مشاور سفر رئیس جمهور: Jean Paugh با همه چیز درباره شما سفر نامحدود
  • ASTA فصل در حال افزایش: نیواورلئان بزرگ
  • جورج “ادی” وودهام رئیس سال فصل: فصل سنورا کلی، میزوری کانزاس
  • مدیر منطقه ای سال: مدیر منطقه جنوب شرق شلی فیلیپس

این مجموعه جوایز بر سرزندگی و فداکاری در صنعت سفر تأکید می کند و از کسانی که تجارب مشتری و استانداردهای صنعت را ارتقا می دهند تجلیل می کند.

پست دستاوردهای بالای صنعت: جوایز ASTA برترین متخصصان سفر در دالاس اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



تراول نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

آمیلا مالدیو برنده جوایز متعدد در جوایز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا و اقیانوسیه 2024 شد

صفحه اصلی » اخبار هتل » آمیلا مالدیو برنده جوایز متعدد در جوایز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا اقیانوسیه 2024 شد پنجشنبه 20 ژوئن 2024 زمان خواندن: 2 دقایق آمیلا مالدیو در جوایز لوکس Travel + Leisure Asia Pacific 2024 پیروز شد و در سه بخش، از جمله بهترین صخره‌سنگ خانه و بهترین استراحتگاه خانوادگی، رتبه‌های برتر را کسب کرد. Amilla Maldives Resort، یکی از اعضای گرامی مجموعه هتل‌های لوکس کوچک جهان، از اینکه در جوایز ممتاز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا پاسیفیک 2024 تحسین شده است، بسیار هیجان‌زده است. این اقامتگاه در سه دسته با رأی خوانندگان مجله تقدیر شد. در رده “بهترین صخره های خانه در مالدیو”، آمیلا برای سال متوالی در بین 10 استراحتگاه برتر شناخته شده است. این استراحتگاه از ویلاهای استخری روی آب، که مشرف به اکوسیستم‌های مرجانی پر جنب و جوش و مجموعه‌ای از گونه‌های دریایی متنوع است، به مهمانان دروازه‌ای مستقیم به سرزمین عجایب آبی ارائه می‌کند. آمیلا که در جزیره مرجانی Baa، یک ذخیره‌گاه زیست‌کره یونسکو قرار دارد، فعالانه درگیر حفاظت از تنوع زیستی منحصربه‌فرد دریایی این منطقه است. آمیلا همچنین در رده “بهترین استراحتگاه برای خانواده” در 10 رتبه برتر قرار دارد. این ویلا به خاطر ویلاهای مناسبی که برای خانواده ها طراحی شده است، از دو تا هشت اتاق خواب، که هر کدام دارای فضاهای بیرونی وسیع و استخرهای خصوصی هستند، مشهور است. استراحتگاه مجموعه ای از فعالیت ها را برای سرگرم کردن همه سنین فراهم می کند، از ورزش های آبی و تنیس گرفته تا فعالیت های خلاقانه مانند کلاس های هنری و یک بار کیمیاگری، که محیطی دوستانه برای خانواده را تضمین می کند که علایق و نیازهای مختلف را برآورده می کند. علاوه بر این، رهبری آمیلا نیز مورد توجه قرار گرفته است و مدیر کل نارل مک دوگال به عنوان یکی از پنج مدیر کل برتر در مالدیو معرفی شده است. ویژگی های برجسته رهبری و تعهد او به مهمان نوازی نوآورانه به طور قابل توجهی به شناخت معتبر این استراحتگاه کمک کرده است. “ما مفتخریم که این جوایز را از جوایز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا پاسیفیک 2024 دریافت کنیم.” گفت نارل. “این جوایز گواهی بر کار سخت و اشتیاق کل تیم ما است. ما متعهد به غنی‌سازی تجربه‌هایی هستیم که با مهمانان ما طنین‌انداز می‌شود، و این شناخت‌ها به ما الهام می‌دهند تا مرزهای سفرهای لوکس را ادامه دهیم.» علاوه بر این، آمیلا مالدیو در رده «ارائه‌دهنده تعطیلات قابل دسترس سال» در جوایز صنعت مسافرت TTG 2024 به عنوان فینالیست انتخاب شده است. این استراحتگاه به دلیل تعهدش به سفر فراگیر، با تأکید بر اهمیت نگرش و طرز فکر خوش‌آمد برای ایجاد تجلیل می‌شود. محیطی راحت برای همه مهمانان کارکنان در Amilla تحت آموزش های مداوم قرار می گیرند تا تجربیات شخصی سازی شده را ایجاد کنند، موانع فیزیکی را از بین ببرند، و مجموعه ای از فعالیت ها را ارائه دهند که اطمینان حاصل شود که جزیره برای همه قابل دسترسی است. برچسب ها: تعطیلات در دسترس، آمیلا مالدیو، آسیا و اقیانوسیه، آسیا اقیانوسیه 2024، آتول باآ، بهترین استراحتگاه خانوادگی، بهترین ریف خانه، فعالیت های خانوادگی، جایزه مدیر کل، اخبار هتل، سفر فراگیر، سفر لوکس، حفاظت از دریا، نارل مک دوگال، استراحتگاه های برتر، جوایز لوکس سفر + تفریح، ذخیره گاه زیست کره یونسکو هتل نیوز

ادامه مطلب »