راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گردشگری دبی مسیر رشد تهاجمی را در بازار هند ترسیم می کند، ET TravelWorld




<p>بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی.</p>
<p>“/><figcaption class=بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی.

صنعت مسافرت هند با تمرکز بر رویکردهای داده محور، ریسک های محاسبه شده و آزمایش آماده رشد است. صنعت گردشگری دبی نیز شاهد سرمایه گذاری در زیرساخت ها و جاذبه ها با تمرکز بر پایداری است. گردشگری در فصل خارج از پیک چالش هایی را برای هر دو مقصد ایجاد می کند، اما همچنین می تواند فرصتی برای تجربیات فرهنگی و زیست محیطی باشد.

در سطح جهانی، دبی از ژانویه تا مارس 2024 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11 درصدی را در بازدیدکنندگان بین المللی به ثبت رساند و هتل های آن به طور متوسط ​​83 درصد اشغال کردند که یکی از بالاترین ها در جهان است. از نظر بازارهای مجاورت، گردشگری دبی در تلاش های خود برای رشد سودآور سنگ تمام نمی گذارد بازار هند.

در مصاحبه ای اختصاصی با ETTravelWorld، بادرعلی حبیب، رئیس منطقه ای – بازارهای مجاورت، دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی برنامه های بلندپروازانه ای را برای ارتقای تجارت هند به سطح بعدی نشان داد.

بازار منبع شماره 1 هند
حبیب گفت: “هند بازار شماره یک ما بوده و خواهد بود. ما تنها در سه ماهه اول سال 2022 شاهد 687000 بازدیدکننده هندی بودیم که نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است. هدف ما این است که بر روی این حرکت ایجاد کنیم.”

برخی از محورهای اصلی که توسط حبیب مشخص شده است شامل ارائه بسته های مقرون به صرفه کوتاه مدت برای هندی هایی است که از طریق دبی ترانزیت می کنند، هدف قرار دادن بخش انفرادی و زوج ها در حال رشد سریع، و سرمایه گذاری در فصل سفرهای تابستانی از طریق تبلیغات و مشارکت

نکته قابل توجه، استراتژی های بازاریابی تابستانی برای گردشگری دبی شامل بازاریابی و کمپین های عملکردی هدفمند است. دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی این امارت را در سطح جهانی تبلیغ می کند و تجربه برجسته ای را که مشتاق ارائه بازدیدکنندگان است به نمایش می گذارد و خاطرنشان می کند که استراتژی های مد نظر آن به وضوح در رشد مداوم تعداد گردشگران منعکس می شود.

حبیب گفت که دبی همچنین در شهرهای ردیف 2 و 3 دو برابر می شود. او افزود: “بخش بزرگی از بازدیدکنندگان ما اکنون از شهرهای کوچکتر می آیند. ما می خواهیم عمیق تر نفوذ کنیم و با مخاطبان فراتر از متروها تعامل داشته باشیم.”

این مقام ارشد گردشگری ابراز اطمینان کرد که دبی موقعیت خوبی برای تقویت برتری خود نسبت به رقبا دارد. “تمرکز ما بر نوآوری، ابتکارات پایداری حبیب خاطرنشان کرد: و استراتژی‌های مبتنی بر داده به تثبیت موقعیت ما به عنوان مقصد برتر مسافران هندی کمک خواهد کرد.

مشارکت ها و ابتکارات جدید
حبیب در مورد مشارکت های فعلی و آتی، خاطرنشان کرد که گردشگری دبی امسال مشارکت های خود را با تمرکز بر انجمن های کمتر اما تاثیرگذارتر تحکیم کرده است. او گفت: “این در حال حاضر 10 درصد افزایش در بازده را به همراه دارد.”

حبیب در مورد توسعه محصول اظهار داشت که دبی در حال کار بر روی یک مشارکت چند ساله با یک باشگاه ورزشی و فرهنگ پاپ است تا پیشنهادات سرگرمی خود را تقویت کند. بخش‌های لوکس و سبک زندگی نیز شاهد تجارب بهتری برای پذیرایی از مسافران هندی با هزینه‌های بالا خواهند بود.

فرودگاه DXB دبی پس از 8.4 درصد افزایش در سه ماهه اول، شاهد رکورد ترافیک سال 2024 است

پل گریفیث، مدیر عامل شرکت، در این باره گفت: با شروع قوی سه ماهه دوم و چشم انداز خوش بینانه برای بقیه سال، ما پیش بینی خود را برای سال به 91 میلیون مهمان تغییر دادیم و از رکورد ترافیک سالانه قبلی خود که 89.1 میلیون نفر در سال 2018 بود، پیشی گرفتیم. بیانیه. دبی بزرگترین مرکز گردشگری و تجارت در خاورمیانه است که سال گذشته 17.15 میلیون بازدیدکننده بین المللی را به خود جذب کرد.

او بر اهمیت رویکرد داده‌محور و آزمایش با ایده‌های جدید برای ماندن در آینده تأکید کرد.

دبی همچنین در حال گسترش تلاش های اینفلوئنسر مارکتینگ خود است. حبیب گفت: “فراتر از معاملات محتوا، ما بر تعاملات استراتژیک اینفلوئنسرها تمرکز می کنیم. برخی ابتکارات جدید در این زمینه به زودی اعلام خواهد شد.” او همچنین در مورد تعاملات پرطرفدار در هند توضیح داد و بخش‌های بالقوه مانند مسافران انفرادی و زوج‌ها را برجسته کرد.

هنگامی که از حبیب در مورد جاذبه های جدید پرسیده شد، حبیب به طعنه گفت: “پروژه عظیمی که قرار است سال آینده افتتاح شود، پیشرفت بزرگی خواهد بود. اما من هنوز نمی توانم جزئیات را فاش کنم. بازدیدکنندگان از آنچه در انبار است تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.”

حبیب همچنین بر اهمیت ایجاد کمپین هایی که با مخاطبان هندی طنین انداز می شود، تاکید کرد و از بالیوود و کریکت به عنوان نقاط تماس فرهنگی استفاده کرد.

اهداف گردشگری پایدار
با گسترش «سال پایداری» امارات متحده عربی تا سال 2024، دبی به تعهد خود به پایداری با حمایت از اهداف جهانی و سراسری ادامه می‌دهد.

دبی همچنین چندین طرح گردشگری پایدار را برای مقابله با توریسم بیش از حد و حفاظت از محیط زیست اجرا کرده است. مقصد راه اندازی “گردشگری پایدار دبیبرنامه‌ای که همه ذینفعان را ملزم به رعایت شیوه‌های پایدار می‌کند. ابتکارات دیگر شامل تمبرهای پایداری برای هتل‌ها به منظور ایجاد انگیزه برای رعایت الزامات پایداری است.

“از رهبری به پایین، همه مسئول اجرای شیوه‌های سبز هستند. این برای مدیریت حجم گردشگری و در عین حال حفاظت از میراث طبیعی بسیار مهم است. دبی در حال اجرای برنامه‌ریزی شهری و توسعه زیرساخت‌ها برای تطبیق با رشد گردشگری به شیوه‌ای پایدار است. ما متعهد به دستیابی به صفر خالص خود هستیم. حبیب در مورد ابتکارات گردشگری پایدار گفت: اهداف تا سال 2050.

شاخص جهانی سفر و گردشگری هند در رتبه 39: شاخص WEF قرار دارد

این شاخص که با همکاری دانشگاه ساری تهیه شده است، نشان می‌دهد که هند از نظر قیمت بسیار رقابتی است (هجدهم) و دارای زیرساخت‌های رقابتی حمل‌ونقل هوایی (بیست و ششم) و زیرساخت‌های زمینی و بندری (25) است. WEF گفت، به ویژه، منابع قوی طبیعی (6)، فرهنگی (نهم) و غیر اوقات فراغت (نهم) هند به افزایش سفر کمک می کند و این کشور تنها یکی از سه موردی است که در بین 10 ستون برتر برای همه ارکان منابع امتیاز کسب کرده است.

  • منتشر شده در 22 مه 2024 ساعت 19:20 IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

WeRide اولین روبوبوس خودران L4 سنگاپور را در سنتوزا با همکاری Resorts World Sentosa و EZ Buzz عرضه کرد.

صفحه اصلی » اخبار مقصد » WeRide اولین روبوبوس خودران L4 سنگاپور را در سنتوزا با همکاری Resorts World Sentosa و EZ Buzz عرضه کرد. چهارشنبه 3 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق WeRide با همکاری Resorts World Sentosa و EZ Buzz Pte. Ltd، سرویس شاتل Robobus خود را در Sentosa در سنگاپور راه اندازی کرد. این رویداد اولین مسیر روبوبوس خودمختار سطح L4 سنگاپور را برای عملیات مسافربری در دسترس عموم قرار می دهد. این مسیر شاتل که WeRide Robobus نام دارد، 1.2 کیلومتر را پوشش می دهد و شامل چهار ایستگاه است که سفر را در حدود 12 دقیقه کامل می کند. مهمانان و گردشگران هتل می توانند به راحتی در هر یک از این ایستگاه ها سوار Robobus شوند. WeRide مجوزهای جاده های عمومی M1 و T1 سنگاپور را برای وسایل نقلیه خودران در دسامبر 2023 به دست آورد و امکان استقرار سریع Robobus و ایجاد استاندارد جدیدی برای سرعت پیاده سازی در صنعت را فراهم کرد. در 20 ژوئن، آقای آلوین تانوزیر تجارت و صنعت، فرهنگ، جامعه و جوانان سنگاپور، به همراه هیئت خود از سنتوزا بازدید کرد تا از روبوبوس شاتل رانندگی مستقل بازدید و تجربه کند. او بعداً در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: «دو ماه پیش، از فناوری‌های خودمختار WeRide در مقر آنها در گوانگژو بازدید کردم. دیروز، من شاهد برنامه AV آنها در اینجا در Resorts World Sentosa بودم! او همچنین خاطرنشان کرد که با یکپارچه‌سازی فناوری خودروهای خودران، ما امکان استفاده مؤثرتر از منابع محدود نیروی انسانی خود را فراهم می‌کنیم و از راه‌حل حمل و نقل پایدارتر و مقیاس‌پذیرتر اطمینان می‌دهیم. Resorts World Sentosa، مقصد برتر سبک زندگی آسیا، دارای استودیوهای یونیورسال سنگاپور، آکواریوم دریا، جزیره دلفین، پارک آبی Adventure Cove، مجموعه ای از هتل های پنج ستاره مجلل، استراحتگاه یکپارچه، پارک های موضوعی متعدد، و انواع رستوران های سرآشپز مشهور است. برای یک دهه متوالی، جایزه “بهترین استراحتگاه مجتمع” در TGG Travel Awards مفتخر شده است. WeRide Robobus به عنوان مینی‌بوس رانندگی خودمختار سطح 4 در جهان است که برای حمل و نقل کوچک طراحی شده است. با فعالیت در نزدیک به 30 شهر در سطح جهان، به طور برجسته در مراکز شهری بزرگ، فرودگاه‌های کلیدی، استراحتگاه‌های لوکس و نقاط توریستی محبوب استفاده می‌شود و بازدیدکنندگانی را که به دنبال تجربه‌های منحصربه‌فرد در هر کجا که فعالیت می‌کنند جذب می‌کنند. توسعه سریع و موفقیت آمیز WeRide در سنگاپور توسط راه اندازی تجاری متوالی Robosweeper و Robobus تاکید می شود. این نقاط عطف، رهبری WeRide را در فناوری رانندگی خودکار جهانی مجدداً تأیید می کند و تکرارپذیری مدل تجاری آن را تأیید می کند. با نگاهی به آینده، WeRide همچنان متعهد به همکاری با نهادهای محلی برای معرفی محصولات و مدل‌های تجاری معتبرتر به سنگاپور و آسیای جنوب شرقی است. هدف از این تعهد ارائه خدمات رانندگی خودکار کارآمد و با کیفیت بالا به ساکنان و گردشگران است و به پیشرفت سیستم های حمل و نقل هوشمند در سراسر منطقه کمک می کند. هتل نیوز

ادامه مطلب »