راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

EASA میزبان اولین مجمع سهامداران سوخت حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا است


کلن، 22 آوریل 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) اولین مجمع سهامداران سوخت حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا را در 18 تا 19 آوریل 2024 میزبانی کرد. این رویداد نشان دهنده راه اندازی شبکه ای از سهامداران سوخت اروپایی برای تقویت همکاری در اروپا بود. با آرزوی بهینه سازی ترکیب سوخت جت برای پاسخ به چالش های زیست محیطی.

یکی از اولویت ها بررسی امکان سنجی کاهش میزان آروماتیک و گوگرد سوخت های معمولی جت است. این امر از کاهش تأثیر هوانوردی بر محیط زیست با تمرکز ویژه بر اثرات غیر CO حمایت می کند.2 انتشار گازهای گلخانه ای در اقلیم یکی دیگر از اهداف کلیدی انجمن ذینفعان سوخت حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا، ایجاد امکان توسعه راه حل های نوآورانه بلند مدت در زمینه سوخت های هوایی – در راستای همسویی با سهامداران بین المللی است.

بخش هوانوردی به طور کامل متعهد به کاهش ردپای محیطی خود است و در بسیاری از زمینه‌های مختلف (بهبودهای عملیاتی، فناوری‌های جدید، سوخت‌های جایگزین و ترکیب سوخت) عمل می‌کند. تحقیقات نشان داده است که ترکیب سوخت تأثیر مستقیمی بر مقدار غیر CO دارد2 انتشارات تولید شده این غیر CO2 ماریا روئدا، مدیر مدیریت استراتژی و ایمنی EASA گفت: انتشار گازهای گلخانه ای و تأثیر آنها بر آب و هوا و کیفیت هوای محلی با سطح آروماتیک و گوگرد موجود در سوخت ها مرتبط است. «حتی با افزایش استفاده از سوخت های پایدار هوانوردی (SAF)سوخت های فسیلی همچنان سهم قابل توجهی در ترکیب سوخت هواپیما در دهه های آینده خواهند داشت. بنابراین، در نظر گرفتن تنظیمات مربوط به مشخصات سوخت جت معمولی سودمند خواهد بود.

انجمن ذینفعان سوخت حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا از پروژه آزمایشی “سازمان اروپایی استانداردهای سوخت جت و گواهینامه ایمنی” که توسط پارلمان اروپا به EASA سپرده شده است، نشأت می گیرد. این پروژه آزمایشی اهداف بلندپروازانه زیر را برای خود در نظر گرفته است:

  • گزینه هایی را برای نیازهای معطر/گوگرد عملی و موثر برای به حداقل رساندن غیر CO پیشنهاد کنید2 اثرات آب و هوا، تا پایان سال 2024؛ و
  • تا پایان سال 2025 راه حل های نوآورانه بلندمدتی را برای بهبود قابل توجه کیفیت سوخت از طریق اصلاحات در مشخصات سوخت تقویت کنید.

اولین مجمع سوخت های هوانوردی اتحادیه اروپا توسط EASA به طور مشترک با DG MOVE سازماندهی شد و حدود 60 ذینفع از تولیدکنندگان سوخت، پالایشگاه ها، سازندگان هواپیما و موتور جت و همچنین دانشگاهیان را گرد هم آورد. مجمع بعدی سوخت حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا قرار است در سال 2024/Q4 برگزار شود.



منبه خبر

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

TBO Tek نتایج قوی FY24 را با 31٪ درآمد بیشتر از سال گذشته گزارش ET TravelWorld

پلتفرم توزیع جهانی سفر TBO Tek Limited چشمگیر اعلام کرده است نتایج مالی برای سه ماهه چهارم و سال مالی کامل 2024. این شرکت رشد قابل توجهی را در معیارهای کلیدی گزارش کرد که بر عملکرد قوی و ابتکارات استراتژیک آن تاکید دارد. شرکتی که اخیراً با عرضه اولیه عمومی سهام خود وارد بازار شد سچگونه رشد چشمگیر با درآمد به 1393 کرور INR رسید که 31 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد. سود پس از مالیات به 201 کرور INR افزایش یافت که 35 درصد افزایش یافت. ارزش معاملات ناخالص به 26536 کرور INR رسید که 19 درصد افزایش را نشان می دهد. تنظیم شده EBITDA همچنین شاهد رشد قابل توجه 35 درصدی بودیم. Q4 سال مالی 24 نتایج، از جمله Jumbonline، GTV را 7511 کرور INR، درآمد INR 369 کرور و PAT INR 46 کرور گزارش کردند که همگی افزایش قابل توجهی در سال را نشان می‌دهند. رشد استراتژیک و اکتساب هاگاوراو بهاتناگاریکی از بنیانگذاران و مشاور مشترک TBO Tek Limited در مورد عملکرد فوق العاده این شرکت اظهار داشت: “سال مالی 24 یک سال برجسته برای TBO بود. پس از موفقیت در عرضه اولیه اولیه ما، ما خوشحالیم که یک سال دیگر از رشد قابل توجه را گزارش می کنیم. خرید Jumbonline مثبت بوده است. نتایج سه ماهه چهارم ما را تحت تأثیر قرار داد و به طور قابل توجهی به نتیجه نهایی ما کمک کرد. چشم انداز آیندهانکوش نیجهوان، یکی از بنیانگذاران و MD مشترک TBO Tek Limited، بر برنامه های استراتژیک شرکت تاکید کرد: “مسیر رشد شرکت ما منعکس کننده توسعه قوی در صنعت مسافرت. طرح UDAN دولت، توسعه فرودگاه های متعدد و سرمایه گذاری تخمینی 1.83 میلیارد دلار در زیرساخت های فرودگاه تا سال 2026 رشد ما را تسریع بیشتری خواهد کرد. انتظار می‌رود ترافیک هوایی خروجی تا سال 2027 به 42 میلیون مسافر برسد که با رشد CAGR تقریباً 6 درصدی از سال 2023 تا 2027. پیش‌بینی می‌شود بازار سفرهای خروجی در مدت مشابه با CAGR 11.1 درصد رشد کند و به دلار آمریکا برسد. 19.6 میلیارد.” “من رشد پیش رو را نه تنها در هند با روندهای نوظهور سفر مانند برتری، سفر معنوی، سفرهای کاری و کنفرانس ها، عروسی های مقصد، بلکه در دیگر بازارهای کلیدی ما در شمال اروپا، آسیای جنوب شرقی، ایالات متحده و بریتانیا می بینم. سال مالی 25 به وضوح یکنواخت خواهد بود. مهیج تر،” بنیانگذار OYO اظهار داشت. Nijhawan در ادامه در مورد تعهد TBO Tek به نوآوری و مشارکت های استراتژیک صحبت کرد و گفت: “ما متعهد هستیم از این صنعت پویا با ارائه راه حل های نوآورانه و ایجاد مشارکت های استراتژیک سرمایه گذاری کنیم. ما نیازهای پیچیده مشتریان جهانی خود را درک می کنیم و تلاش می کنیم تا نیازهای آنها را برآورده کنیم. تحکیم موقعیت رهبری خود ما را قادر می سازد تا تجربیات منحصر به فرد سفر و تفریح ​​را به مشتریان خود ارائه دهیم. عملکرد مالی قوی TBO Tek Limited در سال مالی 24 نشان دهنده هوش استراتژیک و تعهد آن به رشد است. با سرمایه گذاری مستمر در توسعه بازار جهانی، تقویت عرضه و نوآوری پلت فرم، این شرکت در موقعیت خوبی قرار دارد تا از صنعت سفر در حال گسترش سرمایه گذاری کند و موقعیت رهبری خود را در بازار حفظ کند. منتشر شده در 30 می 2024 ساعت 09:39 IST به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید. برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید برای دانلود برنامه اسکن کنید منبع خبر : ایندیا تایم

ادامه مطلب »